10 jaar clean & sober: 2x NA

Inspirerend verhaal, houd vol !

1 like

Respect voor je vrouw en je doorzettingsvermogen :facepunch:t2: ben zelf werkzaam in de verslavingszorg dus weet wat je hebt doorstaan. Gefeliciteerd met deze mijlpaal en zo’n prachtig horloge is natuurlijk mooier dan een muntje.

Al zijn die munten en meetings natuurlijk wel het resultaat dat je nu zover ben gekomen.

6 likes

Geen lume Ferry, alleen op de secondenwijzer een lume stipje.

1 like

De horloge zijn voor het oog mooier natuurlijk.
Maar de munt en sleutelhanger hebben voor mij meer waarde.
Dit is mijn huidige munt, woensdag de nieuwe. En een nieuwe zwarte sleutelhanger uiteraard.

8 likes

Gefeliciteerd. Doe stille voort!

1 like

Super dat dit deelt.
Een echte strijder.
Prijs jezelf gelukkig met je vrouw.

Prachtige horloges gekocht :raised_hands:

Geniet ervan!

1 like

Een welgemeende proficiat met deze mijlpaal, en twee prachtige aankopen. Met deze tekst te lezen, kan men alleen maar gigantisch trots zijn, en zeer veel respect voor je hebben. Schitterend hoe je dit hebt gedaan!

1 like

Gefeliciteerd man, ook met zo’n vrouw. Knap wat je bereikt hebt en dat je het deelt.
Dan is horloges toch een betere verslaving.

Eigenlijk is dat het mooie aan deze hobby dat je ervan kan geniet terwijl je nuttige dingen doet of tijd doorbrengt met je familie.

1 like

Iedereen bedankt voor de reacties. Doet me goed :sunglasses:🩷
En vanavond als kado van mijn vrouw samen naar wat metal bands kijken (Suffocation en Cradle of Filth).

9 likes

Congrats met je 10 jaar! En die Murex is echt een banger voor deze zomer :heart_eyes:

1 like

Goeie smaak in horloges en muziek :grin: COF :fire::fire::fire:

1 like

Geknokt voor je gezinnetje. Knap man! Doe zo verder en laat deze 2 knappe horloges een herinnering zijn aan de goede tijden die je hebt als je clean bent.

1 like

Moedig dat je dit deelt en terecht trots op jezelf dat je dit hebt bereikt!

1 like

Man! Wat een verhaal, petje af voor jou!
Hou vol en geniet met volle teugen!

1 like

Of niet hahaha. :metal:t5:

1 like

Prachtig verhaal en prachtige horloges, ik wens je al het goeds en draag ze in gezondheid :pray:

1 like

Gefeliciteerd met de 10 jaren!!

Goede aanwinst(en) om dit mee te vieren en jezelf ervoor te belonen. :sunglasses:

1 like

Knap gedaan hoor, en mooi om zo’n moment te vieren met twee prachtige aanwinsten!

1 like

Driedubbel gefeliciteerd!
Een lange weg, maar daar waar je wilt zijn.

1 like

Petje af voor de wilskracht die dit ongetwijfeld vereist.
Mooie horlogekeuze voor zo’n mijlpaal.

1 like