Gefeliciteerd en respect!
Wie worstelt en bovenkomt is sterker dan ooit. Respect!
Mooie keuze man! Toch voor 40mm gegaan dus? Champagne ook erg sjiek, qua wijzerplaat. En dynamischer dan men denkt.
Nooit van gehoord, ook een leuk ding. Waar kwam je die tegen?
Hulde. Gefeliciteerd met die mijlpaal! Ik hoop dat je die dingen je leven lang niet meer nodig gaat hebben, en dat je de balans maar mag houden! ![]()
Ik zag de Murex op Chrono24 voorbij komen en toen eens verder gezocht omdat ik de prijs daar wat aan de hoge lant vond. Uiteindelijk via Catawiki een splinternieuwe met garantie gescoord voor ongeveer de helft van de prijs van wat op Chrono wordt aangeboden.
![]()
![]()
![]()
Mooie horloges en nog mooier verhaal. Je mag ontzettend trots zijn op jezelf.
Respect manš en mooie nieuwe aanwinst
Respect man, rock on!!!
Respect ![]()
En veel plezier met je 2 mooie aanwinsten, dik verdiend!
Fantastisch! Petje af en proficiat ![]()
Respect. Ik weet uit eigen ervaring.hoe moeilijk het is. Zonder mijn zelfhulpgroep was het me nooit gelukt. Alleen vandaag!
Mooi om te lezen dat er ook hier meerdere mensen een van de 12-stappen programmaās volgen ![]()
.
Vanavond mag ik mijn nieuwe munt en sleutelhanger ophalen. Super veel zin in.
Je kinderen.
Je vrouw.
En dan jezelf.
Ik hoop oprecht in die volgorde.
Respect voor je bericht, en ik begrijp dat het voor jou een overwinning is en heel knap, je bent een doorbijter.
Nu even doorsparen voor 10 dagen CuraƧao met vrouw en kinderen om het echt te vieren.
Was deze even vergeten
.
Wat ik voor mijn vrouw heb gedaan? Allereerst vanaf het moment dat ik uit de kliniek ben gekomen heel erg dankbaar dat ze nog bij me is gebleven. Vervolgens laten zien dat ik het toen ook waard was om bij te blijven. Toen druk bezig geweest haar vertrouwen terug te verdienen. Beetje bij beetje, heel langzaam aan lukte dat gelukkig ook.
En na een paar jaar (denk 6 jaar geleden) heb ik haar uit eten genomen en wat moois gegeven. Heb destijds een aantal horloges verkocht, een hele mooie witgrijze diamant van 0,7 karaat gekocht en bij een goudsmit een ring laten maken waar deze diamant dus in zit. Deze heb ik haar tijdens dat etentje bij het dessert gegeven met daarbij een ātoespraakā hoe ik met haar bof en hoeveel ik van haar houd en blij ben dat ze ondanks al mijn gebreken en gedragingen bij me is gebleven en me het voordeel van de twijfel had gegeven.
En nu zijn we nog steeds getrouwd, inmiddels 16 jaar.
Ik heb geboft met haar.
Dat zou wel een mooie zijn ja, 10 dagen CuraƧao. Wie weet is dat wel een volgend spaardoel ja.