Gefeliciteerd en nog vele jaren zou ik zeggen!
Hoi Marijn,
10 jaar, da’s niet niks! Leuk om je ontwikkeling zo te lezen, ook je dankbaarheid aan en kritiek op dit forum. Een beetje “bitter/sweet” hè. Zelf ben ik er sinds 2004 bij en kan zonder blikken of blozen stellen dat ik 99% van mijn horlogegekte aan HF te danken heb. Maar het ging niet om mij.
Ik deel je mening over de afbreuk die er te vinden is. Is dat niet in zijn algemeenheid over de maatschappij te stellen? Dat HF een doorsnee van diezelfde maatschappij is? Toch zie ik meer plus- dan minpunten aangaande HF. Over de besluiten van de mods laat ik mij niet uit.
Bedankt voor je openhartige post.
Gr. Hans
Potjandorie Marijn, 10 jaar is een beste tijd… Leuk overzicht!
EDIT/Potjandorie II: ik ben exact vandaag ook 10 pas 9 jaar lid zie ik nu. Best toevallig… Mogen jullie mij ook ff een dikke vette like geven mannen.
EDIT/Potjandarie III: vet gaar. Ik kan nog lang niet tippen aan Marijn.
Leuk verslag, 10 jaar is heel wat!
Natuurlijk veranderd er veel ook hier, maar ik ben blij dat de jonge generatie nog steeds een “ouderwets” mechanisch horloge kan waarderen. En misschien wat kan opsteken van oude rotten als jij
Proficiat met je jubileum! Leuke post
Ik grijp evenementen (zoals hier boven ergens al gezegd) aan om een horloge bij te kopen.
De laatste was bv de Bulova Accutron ivm het vinden van werk na mijn hartperikelen.
Stay tuned!
Leuk om te lezen, bedankt!
En vwb je betoog voor Monaco, Louis en SuperC… I second that
Gefeliciteerd met het jubileum. Duurt nog wel een tijdje voordat ik dat haal. Daar moet op gedanst worden.
Op naar de volgende 10
Eerlijk gezegd heb ik er wel even in je geschiedenis naar gezocht, maar kwam alleen héél véél negativiteit over Rolex tegen dus ben gestopt met zoeken.
Ben wel nieuwsgierig dus vertel…
Edit, om het topic van Marijn niet verder te vervuilen, doe maar een linkje.
haha, dan trek ik 'm ook maar in…
Potjandorie II: ik ben exact vandaag ook 10 jaar lid zie ik nu. Best toevallig… Mogen jullie mij ook ff een dikke vette like geven mannen.
Volgens mij moet jij nog een jaartje wachten.
Had mijn opmerking al weer verwijderd. Grappig, een al tien jaar terugkomend onderwerp: Rolex status, mag niet, het beste , en ga zo maar door… .
Oh hahaha… Djiezus…
Mijn volgende aanwinst
http://thumbs.picclick.com/00/s/MTAxM1g5NTA=/z/cj0AAOSwjXRXbeHN/$/Vintage-RARE-Casio-CA-901-134-Mens-Calculator-_57.jpg
Van harte met je jubileum. Ooit als oppervlakkige passant aan komen waaien waarna de besmetting geschiedde.
Is wel opzicht een mooi verhaal
Goede 10 jaar ervaring
Proficiat en nog veel goede forum jaren gewenst
Mooi overzicht en ook mooi geschreven.
Als je gezondheid je in de steek laat is de rest bijzaak. Met betrekking tot oud leden in ballingschap het volgende. We leven in een maatschappij wanneer je een fout maak deze bestraft wordt. Echter de daad en berisping kan buitensporig zijn. Ik kan me in Nederland buiten TBS geen maatregel bedenken waar je bijna levenslange uitsluiting krijg opgelegd. Dit ongeacht mijn mening over hoe ik in die discussie sta.
Ook namens mij gefeliciteerd met dit lustrum.
Als ik zo je horloge lijst bekijk heb je alles zowat wel gehad.
Ik vraag me af of je na het hebben gehad van al dat moois nog een grail hebt.
En bij de leden die zijn weg gevallen mis ik ook nog Ehwatch.
groetjes Lenno
Die mis ik ook al een tijd, maar die had geen ban toch ?
Nee, geen ban maar eigen initiatief.
groetjes Lenno
“Pagina bestaat niet meer of is privé” als je zijn account aanklikt. Verkoopt nu waarschijnlijk via mp.