10 jaar horlogeforum lid

Mooi hoe je je persoonlijke wederwaardigheden hebt vervlochten met de ‘Werdegang’ van het forum. Als je tien jaar lid bent en zoveel prachtigs door je handen hebt laten gaan en om je pols hebt gedaan, heb je recht van spreken, ook v.w.b. de ontwikkelingen op de horlogemarkt. Daar leer ik persoonlijk veel van. Dank enne… knoop er vooral nog tien jaar aan vast!

1 like

10 jaar is lang Marijn.

Waren er ook leuke jaren bij ;)?
(Vrij naar Finkers)

3 likes

Leuk verhaal. Ik zit pas op de helft zag ik net (kwam eigenlijk omdat de werking van het forum voorheen niet te pruimen was, daarom werd ik lang geen lid en heb niet veel gepost).

Je hebt veel diverse klokken gehad!

1 like

Gefeliciteerd met deze indrukwekkende mijl paal!
Hopelijk nog vele gezonde jaren

1 like

Mooi verhaal, de waarheid. Dikke felicitatie👍

1 like

Gefeliciteerd met het jubileum van je horlogeafwijking! Waar is de receptie?

Vragen om adviezen bij een horlogeaanschaf heb ik nooit gesteld, maar ik deel je verwondering erover in sommige gevallen. Toch kan het vaak aanleiding voor een
leuke en informatieve draad zijn. Het ligt ook wel sterk aan de vraagstelling.
Met een beetje voorkennis en onderzoek van de TS kan het best leuk zijn om een shortlist te bespreken.
Het zal wel te maken hebben met een sterke verjonging van het ledenarsenaal te maken hebben. En dat is opzichzelf geen slechte zaak. De oppervlakkigheid die je noemt is al decennia een maatschappijbreed verschijnsel helaas.

Maar vooral het beste met je gezondheid gewenst!

1 like

Van harte!

Een mooi persoonlijk relaas. Het komt niet zo vaak meer voor dat een lange post zo mijn aandacht heeft.

Zelf 8 jaar lid, en na 25 jaar ‘aan de horloges’ nog geen Rolex gehad, en ook geen aspiraties.

Groet, Arjen

1 like

Mag toch hopen dat het met de gezondheid weer crescendo gaat heer Marijn, dan kunnen we het voor de komende 10 jaar weer hartgrondig oneens zijn :slight_smile:

3 likes

Done :sunglasses: En jij ook van harte met deze mooie mijlpaal :thumbsup:

Proficiat! Ik heb net mijn 5 jarig jubileum achter de rug, zie ik. Krijgen we straks bij een 12,5 jarig lidmaatschap allemaal een gouden horloge van het forum kado?

3 likes

Feli Marijn…we waren het niet altijd eens met elkaar,maar toch vind ik je zeker een goede aanwinst voor het forum :innocent:
Dit lijkt mij trouwens een leuke sticky voor de aankomende jubilarissen…stukje historie en foto’jes.

Oh ik moet nog een dikke anderhalf jaar voor ik er aanspraak op kan maken :smile:

1 like

Marijn: van harte proficiat met het lidmaatschap op HF gedurende een heel decennium. Prachtig verhaal! Ik dacht eerst even: waar blijven de Seiko’s, maar dat kwam aan het eind helemaal goed. Wat betreft je gezondheid: het aller, allerbeste toegewenst.

1 like

Mooie post :+1:t2:
Ik moet nog 1.5 jaar

Mooie post en gefeliciteerd, op naar de volgende 10!

Mooi verhaal, bedankt voor het delen. Er zitten/zaten prachtige modellen bij, maar het is zoals je zelf al aangaf, onbelangrijk als het om je gezondheid gaat. Ik hoop dat je gezondheid verbetert en je nog vele jaren het forum zal bezoeken.

Een Rolex…gratis af te halen bij de Rolex haters. Willen hem toch niet. Top :+1:

1 like

Mooi verhaal en geweldigr horloges. Ik ben daarnaast ook helemaal met je eens.
Zelf ben ik ook al 7 jaar lid en zie dat de kwaliteit toch wel erg achteruit is gegaan. Sommige gewaardeerde leden zijn wat mij betreft weer van harte welkom. Die heb ik liever dan de eendagsvliegen (wat waarschijnlijk meer dan 50% is helaas).

Hopelijk is alles weer goed met de gezondheid! Dat is het allerbelangrijkste.

Hulde aan de jubilaris!

Proficiat en bedankt voor de mooie compilatie van de afgelopen 10 jaar. Minstens nog 10 erbij zou ik zeggen. :wink::+1:

Hoi Marijn, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!
Ik blij met een forumlid met zo’n goede smaak. Ook eens met je opmerking over koop advies gaan vragen. Krijg ik ook altijd wat jeuk van.
(realiseer me nu dat ik nov op 5 jaar sta)
Veel plezier nog :beers: