Marijn, van harte met dit jubileum en hopelijk in goede gezondheid de volgende 20 jaar!
@marijn , van harte!
Als generatiegenoot begrijp ik jouw schrijven, … mooi verwoord.
Een sterk verhaal met pijnpuntjes vanuit de emotie en vervolgens nog steeds respect voor anderen: dat vind ik knap.
Geniet van de tijd die nog komen gaat.
Hier ook 10 jaar lid
Jij gefeliciteerd ermee !
Prachtige post welke aankomt! Ik hoop dat de mods mede door jou post inderdaad over hun hart durven te strijken. Veel succes met de gezondheid gewenst en vooral; Een mooie tijd!
Groet Victor
Feli!, Mooi verhaal.
Zelf ben ik lid van meerdere hobby fora en het valt me hoe langer hoe meer op dat “afschrijving” en “restwaarde” alleen voor horloge “liefhebbers” belangrijke factoren lijken te zijn. Ik gruw ervan. Wanneer ik nu een post tegenkomt waarin afschrijving of restwaarde als argument gebruikt worden bij de keuze van deze of gene horloge lees ik niet eens meer verder.
Feli Marijn, met de 10 jaar lidmaatschap op het forum.
Helaas zijn de regels schijnbaar toch nodig, ook al is
het zo, dat de sanctie in voorkomend geval (z)waar is.
Mooie post @Marijn gefeliciteerd met je 10 jarig lidmaatschap heb ik nog 3 jaar te gaan .
Hopelijk komt het met je gezondheid weer goed .
Gefeliciteerd met je jubileum!! Prachtige uiteenzetting van je ervaringen door de jaren heen!!
Mooi, 10 jaar! Bedankt voor je mooie post.
Proficiat
Erg mooie Omega’s ook
Proficiat
Een goede reflectie Marijn. Ik loop nog niet zo lang mee met dit forum (wel al vier jaar geloof ik), en ken de oudgedienden wel redelijk. Helaas zijn er sinds ik lid ben veel mensen afgehaakt die veel verstand en passie van (vintage) horloges hadden. Dat mis ik steeds meer op het forum, waardoor ik zelf de laatste tijd ook steeds meer afhaak. Goed om te zien dat er in ieder geval nog een paar oud gedienden aanwezig zijn, proficiat @marijn
Overigens opvallend dat nog geen enkele moderator heeft gereageerd.
Mmm, viel mij ook al op.
Tjonge, ik zag net dat ik al op 11,5 jaar zit. Nee, geen overzicht van alles wat de revue gepasseerd is, in de topmerken zit ik sowieso überhaupt niet . Wel deel ik je mening dat eens alles beter was (zelfs nostalgie is niet meer wat het vroeger was) en dat we sommige mensen nog steeds iedere dag op dit forum missen…
Goed stuk, Marijn!
Dick
Wauw ! Gefeliciteerd man. En wat een leuk verslag.
Op naar de volgende 10 !
Congratulations and have a wonderfull day
Wow, 1 decennium vol! Een memorabel moment.
En wat je (ex) klokken betreft: ik zie erg veel grote namen en iconen langskomen. Moet allemaal een geweldige ervaring zijn geweest.
Op naar de volgende 10 in goede gezondheid!!!
Ach die moderatoren hebben het tegenwoordig druk genoeg met niet ter zake doende reacties( off topic) weg te filteren, en mensen een ban van 2 dagen op te leggen als ze een grappige opmerking maken op een verkoop topic…
Beetje jammer is deze ontwikkeling alhier wel.
Proficiat met deze mooie mijlpaal. En leuke post.
Mooi verhaal, indrukwekkend jubileum en proficiat. 10 jaar is niet niks. Mooie horloges heb je gehad, de mooiste vind ik nog wel de Omega de Ville. Geen merk op de wereld kan een horloge emotionele waarde geven, die komt van jezelf.
Bedankt voor dit topic, ik werd ongeveer 1 maand geleden lid en postte vrijwel meteen een topic over adviezen. Daar heb ik dan ook meteen uit geleerd dat iemand anders zijn smaak mijn smaak niet hoeft te zijn en heb tegen alle goedbedoelde adviezen in gewoon een mooie vintage gekocht die ik leuk vond. En inderdaad gelijk heb je, waarom zou je iets kopen wat andere je aan bevelen? Er gaat niks boven de zoektocht naar iets wat je echt aanspreekt. Ik hoop dat ik op een dag een zoon of dochter heb die ik dan een grote verzameldoos met horloges voor kan zetten en kan zeggen: “Kies er een uit, en bewaar hem goed” zoals ik al op het begin zei: Prachtig horloge heb je meegekregen, maar je verhaal vind ik nog veel mooier. Chapeau
Sjoerd