Verbazing …
Als er iemand alhier off topic dominerend aanwezig was
klopt @hendrik , omdat ik het niet kon laten te reageren, verzocht ik om opheffing van mijn account. Anders was dat niet nodig geweest.
Kon je het toch gewoon op negeren zetten? volgens mij vond je het gewoon stiekem wel leuk,
Ik ook trouwens.
Ik ga er hier verder niet meer op in. Off topic bestaat niet meer.
10 jaar lid is toch ook Off topic?
de groeten van Hendrik, mijn schorsing zit er aan te komen vanwege een vraag over te koop aangeboden horloge banden.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Mooie reflectie Marijn, gefeliciteerd met je jubileum!
Eigenlijk zou je nu een HF horloge moeten ontvangen voor jaren trouwe dienst en wederdienst Velen hebben die periode niet meer kunnen uitdienen…
Prachtig verhaal!
Ben benieuwd wie de TS is. Voor mij duurt het nog een paar jaar voordat ik 10 jaar lid ben.
Ik ben de TS.
Van harte gefeliciteerd, @anon71981675, lijkt wel een aflevering van Hendrik Groen, het dagboek van…10 jaar wel en wee binnen verzorgingstehuis het Horlogeforum.
Ach, er speelden toen wat dingen waar jij geen weet van heb. Allerhande ophef die iedereen al lang weer vergeten is. Daarom moet je oude topics ook oud laten.
Dus:
Wat een rit, gefeliciteerd.
Gefeliciteerd Alphons, ik wist niet dat jij zulke mooie horloges hebt. Je loopt er in elk geval niet mee te koop.
Ik heb ze ook niet meer. Het topic is uit okt. 2016. Mijn leven is erg veranderd ondertussen.
Dus waar is het “15 jaar lid”-topic?
Denk dat deze Hendrik zelf een bril nodig heeft…2016 overheen gekeken
Volgend jaar 15 jaar lid…
Als ik dat geld allemaal het gespaard in plaats van horloges te kopen die ik eigenlijk helemaal niet wilde kopen kon ik nu een dikke vette Rolex kopen.