100M WR zonder schroefkroon

Dat zal ze leren!!!111

2 likes

Nee, dat doe je gewoon fijn in Amsterdam :grin:

4 likes

Natuurlijk kan je daar mee zwemmen.

Snel het topic op negeren, want Ralp zā€™n snobisme steekt alweer de kop op.

Water dichtheid. Gevoel van veiligheid. Kan Omega en verkoop praatje houden dat het niet nodig is. Logischerwijs komt er gewoon minder makkelijk water de kast in als je de kroon 5 keer in moet draaien. Punt.

2 likes

Waarom koop je dan zoā€™n K-klok :rofl: :laughing: Tyfus Omegaā€¦

1 like

Make that the cat wise :joy:
Of hebben ze de kroon dicht gekit?

Maar de grote vraag: ga jij Ć¼berhaupt zwemmen met een horloge?
Jij wil toch altijd graag alles in nieuwstaat houden, dar lijkt me dan lastig in een zwembad met chloor en overal harde voorwerpen.
Als je er toch niet mee gaat zwemmen maakt die schroefkroon ook niets uit.

Olie in de kast? Meer lezen Ralph en minder posten (om tijd vrij te maken om te lezen :wink: )

5 likes

Nee dat ook liever niet. Rare tijden leven we in.

1 like

Nice. Ik ben voor Sinn Ux of U hupseluflups wel respect. Gave dingen met Deutsch onderzeeƫr staal.
Jammer dat ze ook Navitimer rip offs verkopenā€¦

Dat statement klopt niet, ze hebben keurig de rechten gekocht toen Breitling het zwaar hadā€¦

5 likes

:man_facepalming: Get your facts straight, Ralph.

13 likes

Is het nou echt zo moeilijk om je mond te houden als je ergens echt geen klap vanaf weet :joy:

7 likes

Dat is een vermijdend antwoord Ralph. Je gaat niet in op de geweldige tip die ik je geef en ook nog eens bijdehand doen. Fout!

3 likes

Ah joh niet alles zo serieus nemen. :wink::+1:

Dat soort flauwe antwoorden geef je altijd als je een keer ā€œop de vingers wordt getiktā€. Puberaal gekontendraai dus. Grow up.

5 likes

Los van of Sinn wel of niet die rechten heeft gekocht blijft het gewoon een budget alternatief voor als een Navitimer te hoog gegrepen isā€¦
Ik kan geen een reden bedenken waarom je een Sinn Navitimer boven en Breitling Navitimer zou prefereren. Ook als liefhebber zou je als je het design oh zo mooi vind voor de Breitling doorsparenā€¦

2 likes

Ik ken Ć©cht niemand die zou overwegen te zwemmen met een Globemaster! :face_with_raised_eyebrow:

WƔt een bizarre vraag!

1 like

Ik wel :wink:

Ik vraag me dan twee dingen af:

Kun je je Ć¼berhaupt wel in een ander verplaatsen?

Heb je wel eens een Sinn Navitimer in je handen gehad?

6 likes