100M WR zonder schroefkroon

Omega zelf ook gevraagd. Het wordt een hete zomer. :heart_eyes:

Geachte heer Skv,

Uw OMEGA Globemaster heeft een waterdichtheid van 100 meter.
Hierdoor kunt u dus met uw OMEGA Globemaster zwemmen ondanks het feit dat er geen schroefkroon aanwezig is. Wel willen wij u erop wijzen dat de waterdichtheid van uw OMEGA horloge geen permanent gegeven is. Zoals vermeldt in uw gebruikershandleiding adviseren wij ieder jaar de waterdichtheid te laten controleren.

Echter, is het wel raadzaam om met een OMEGA horloge te gaan zwemmen die af fabriek voorzien is van een lederen alligatorband? Dat is en blijft natuurlijk uw persoonlijke keuze.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Team Customer Support
OMEGA Nederland

1 like

Heb je de openingspost überhaupt gelezen voordat je deze reactie ging tikken? Het gaat dus niet om een duikhorloge.

2 likes

Ah vandaar!

Sylvia Earle duikt gewoon met haar 50m Datejust, dus zal wel goed komen met 100m.

Niet te vertrouwen!

1 like

Ik heb mijn horloge voor de zekerheid net in de vuilnisbak gemikt. Onbetrouwbaar zooitje daar bij Omega. Tuig.

7 likes

Jup… ben ik met je eens, alleen zie dat wel vaker in de reacties voorbij komen… het gaat me meer om dat men zulke vragen heeft over horloges die in basis bedoeld zijn voor bepaalde taken. Of als er specs staan dat we dan kunnen bouwen op wat een fabrikant vermeld omdat het uitvoerig getest is. Kan natuurlijk altijd vragen of kijken in je handleiding waarop
Die dan getest is en wat een horloge aan zou moeten kunnen

1 like

Zo weinig durf je niet zo diep?
Ik heb net 12000 Meter diep geweest en ook geen probleem.
Maar verschil moet er zijn natuurlijk.
Durf hier ook mee te zwemmen. Ha ha

1 like

Die zit niet eens in Nederland Ha ha

Wat bedoel je?

Omega (in de vorm van Swatch Group) zit weldegelijk in Nederland. Of je moet Brabant niet als Nederland rekenen.

Hij bedoelt wss dat dit type klantencontact door derden (service-bedrijven) wordt gedaan. Waarom dat ter zake doet is me dan weer compleet onduidelijk.

1 like

Swatch Group (met eigen contact center) zit gewoon in Eindhoven.

2 likes

Inderdaad. Ik heb daar wel eens gesolliciteerd (in een marketing rol) en kan @septentrio en @SuperDuiker verzekeren dat ze een eigen klantenservice hebben. Dit wordt niet uitbesteed.

Als die nou ook nog eens hun werk naar behoren zouden doen dan was dat helemaal mooi :astonished:

2 likes

Bij mijn auto twijfel ik wel eens hoor. :crazy_face:

1 like

Dat snap ik ja!

1 like

Snel gevonden mijn barrel

1 like

Menig hotel kluis is zo lek als een mandje, het hotel stelt zich niet aansprakelijk en menig reisverzekering dekt sieraden en horloges maar tot een bepaald bedrag. Althans dat is wat mij bekend is.

1 like

Maar hij heeft wel zo’n beugeltje toch?

1 like