Omega zelf ook gevraagd. Het wordt een hete zomer.
Geachte heer Skv,
Uw OMEGA Globemaster heeft een waterdichtheid van 100 meter.
Hierdoor kunt u dus met uw OMEGA Globemaster zwemmen ondanks het feit dat er geen schroefkroon aanwezig is. Wel willen wij u erop wijzen dat de waterdichtheid van uw OMEGA horloge geen permanent gegeven is. Zoals vermeldt in uw gebruikershandleiding adviseren wij ieder jaar de waterdichtheid te laten controleren.
Echter, is het wel raadzaam om met een OMEGA horloge te gaan zwemmen die af fabriek voorzien is van een lederen alligatorband? Dat is en blijft natuurlijk uw persoonlijke keuze.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Jup… ben ik met je eens, alleen zie dat wel vaker in de reacties voorbij komen… het gaat me meer om dat men zulke vragen heeft over horloges die in basis bedoeld zijn voor bepaalde taken. Of als er specs staan dat we dan kunnen bouwen op wat een fabrikant vermeld omdat het uitvoerig getest is. Kan natuurlijk altijd vragen of kijken in je handleiding waarop
Die dan getest is en wat een horloge aan zou moeten kunnen
Zo weinig durf je niet zo diep?
Ik heb net 12000 Meter diep geweest en ook geen probleem.
Maar verschil moet er zijn natuurlijk.
Durf hier ook mee te zwemmen. Ha ha
Hij bedoelt wss dat dit type klantencontact door derden (service-bedrijven) wordt gedaan. Waarom dat ter zake doet is me dan weer compleet onduidelijk.
Inderdaad. Ik heb daar wel eens gesolliciteerd (in een marketing rol) en kan @septentrio en @SuperDuiker verzekeren dat ze een eigen klantenservice hebben. Dit wordt niet uitbesteed.
Menig hotel kluis is zo lek als een mandje, het hotel stelt zich niet aansprakelijk en menig reisverzekering dekt sieraden en horloges maar tot een bepaald bedrag. Althans dat is wat mij bekend is.