11 Jaar om de Pols: Fox Tonneau

[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:19, topic:108263”]
Dat ik als een soort Fred Emmer aan de softcore ga?
[/quote] Oh driewerf neen! Behoud ons van den boze :flushed::flushed::flushed:

Maar dan in een soort RTL-varieté versie met wat Jiskefet-taal er om heen. Vlak onder haar onderlip bevond zich een soort… Juist, Van dattem.

:scream:

1 like

Prachtig verhaal Chris. :ok_hand:

1 like

Geen dank, liever een like, heb ik er weer een badge bij voor een modehorloge topic. :slight_smile:

Als dat naar zelf-marketing riekt is dat omdat dat het ook is.

Maar hoe kon het dan dat je in 2004 al een paar jaar geen vrouw meer gehad had?

Er is een wereld van verschil tussen het niet hebben van een vrouw en geen dames tegenkomen in je directe werkomgeving.

Wat jij er van maakt is niet wat ik schreef. :slight_smile:

Daarbuiten valt er met heren natuurlijk ook te experimenteren in dit tijdsgewricht, toch?

Huh :scream:
Wat schrijf je nu voor een rare dingen?

1 like

Slechts de achterkant is stainless, staat op de achterkant :wink:
Gaat dus duidelijk om een goedkoop horloge van wsl Chinese makelij, maar wel met een Japans quartz-motortje (Miyota?)

Kon het merk ook niet vinden en heb heel wat dials met vossenkoppen voorbij zien trekken :sweat_smile:

Erg leuk verhaal! :ok_hand:

2 likes

De roestbestendigheid, hardheid en het gewicht doen mij anders vermoeden, tenzij het om glas gaat waar veel lood in zit. :blush: Het kan verkeren.

Yup. Een goedkoop modehorloge van een B merk. En wat die Chinezen betreft… In Israel is het niet bijster leuk winkelen. Ik denk dat je de zaken waar je daadwerkelijk een goed pak, goede lederen schoenen en goede overhemden kunt vinden kan tellen op een hand. Je zult dan vier of vijf vingers onbenut laten in mijn ervaring.

De hoeveelheid trieste, goedkope Chinese meuk die je overal in kleine winkeltjes ziet is best groot, dus je kunt goed merken dat wij in dit land een betere levensstandaard hebben.

Aan de andere kant: Nondeju, wat smaken tomaten en komkommers in Israël toch stukken beter dan hier. Iets met zon, geloof ik.

1 like

Tegen het zere been van sommige leden hier. Degelijk Chinees spul bestaat! :smiling_imp:

2 likes

Ook nog voor een schijtprijs…

Sure, keep dreaming.

2 likes

Zo’n leuk topic uit mei 2017 moet even naar boven :+1:

Pareltje hoor!

1 like

Mooi verhaal. Niet mijn type watch, maar wel leuk te lezen. Bedankt

1 like

Hahaha… Dank je.

Dat was ook de insteek. Nu moet ik zeggen dat het horloge ook ter ziele is inmiddels. De batterij raakte leeg, de pakking was stuk, en aangezien fox geen horloges meer maakt was dat einde verhaal… Ik heb er geen moeite voor gedaan en hem gewoon weggebonjourd.

Dat was in 2020, dus hij heeft het 14 jaar vol gehouden voor 70 Euro. :+1:

Daar staat tegenover dat ik echt zeer, zeer zelden drink, en vaak vis probeer te eten. :slight_smile:

Bedankt voor dit verhaal en de toevoeging van de waterval. Ik kan niets anders dan 1 ding onderstrepen, het vrouwelijk schoon in Israël is ongeëvenaard.

1 like

Ik kan dat inderdaad beamen. Man man man man man. En met dat lekkere weer ook zeer aanwezig in het straatbeeld.

Waarom woon ik ook alweer in Nederland?

1 like

Maar hoe is het met de brunette afgelopen? Is die meegekomen naar Nederland of nog altijd daar?

1 like

Erg leuk dat zo’n goedkoop horloge toch zo’n prachtig verhaal met zich mee kan dragen. Ik deel de ambivalentie wat betreft de staat Israël volledig. Het is een stuk aangenamer om het over horloges te hebben.

1 like

Bedankt voor het verhaal; horloge, Israël, gevoelens :pray:t3::pray:t3:!!!

1 like

Idem uiteraard benieuwd of jullie nog samen zijn? Leuk verhaal!