1100 euro voor een seiko 5?! Seiko snkk45

Met een beetje rond te snuffelen op het web (very dangerous, I know), kwam ik dit tegen op chrono24. 2020 was precies echt een jaar dat voor iedereen de stoppen deed doorslaan. 1099 euro voor een seiko 5.
Is dit niet een beetje absurd, gezien het feit dat dit horloge retail verkocht werd voor 90 euro.

3 likes

Hij is very rare, dan mag t geld kosten he.

1 like

Is een vraagprijs, en geen verkoopprijs. Ik heb geen enkel zicht op hoe reeel deze vraagprijs is.

Zelf had/heb ik 0 interesse in dit model voor 90, laat staan 900 euro. :rofl:

2 likes

Dat soort figuren moesten ze gelijk van chrono24 flikkeren

3 likes

Wat de gek er voor geeft. Ik heb een jaar terug de Sinn 556 jubiläum voor 5k aangeboden zien worden op Chrono24.

2 likes

Waarom?
Ik hoop dat je mij ook niet van HF wil flikkeren als ik een horloge voor een hoge prijs aanbied…
Dat ding is inderdaad niet meer te krijgen dus hij is “very rare”.
Overigens denk ik niet dat hij hem voor die prijs gaat verkopen.

Er is altijd een gek die dat geld neerlegt hoor, dat heb ik al geleerd ondertussen. Mijn grootvader zei altijd: het is niet de gek die vraagt, het is de gek die betaald. Dat is hier een perfect voorbeeld van.

Ik persoonlijk vond het gewoon absurd dat ze zoveel vragen, ik weet dat dit model zeldzaam aan het worden is, maar het bedrag is er in mijn ogen los over :smiley:

1 like

Sommige horloges staan jaren op chrono24 te koop. :man_shrugging: en als ie m verkoopt, good for him.

3 likes

Kan ook zijn dat het horloge al privé is verkocht. Mag niet volgens de regels van chrono. Dus dan de prijs zodanig opschroeven dat niemand het horloge wilt kopen via chrono

1 like

Het is niet wat een gek er voor geeft !
Maar wat de liefhebber er voor geeft !

1 like