In deze nieuwe van AP. Hoe verzin je het…en hoe zet je het allemaal in elkaar. Lego 2.0. Wat een technisch hoogstandje.
Wat een lelijk ding.
Je haalt me de woorden uit de mond.
vind dat eerste plaatje het mooist eigenlijk
1400 onderdelen gelijk in de stress!!
Maar dan hebben ze waarschijnlijk elk individueel schroefje ook als onderdeel gerekend. Eigenlijk vind ik dat niet mee tellen een schroefje is gewoon bevestigingsmateriaal.
Ik ook
heb je het nageteld?
Technisch mooi, leuke marketing als je idd elk schroefje meetelt maar oerlelijk
Ben tot 768 gekomen…nu aan de wodka…
Ik vind: “skeleton, you love it or you hate it…”
Ik moet zeggen dat ik wel eens lelijkere heb gezien maarrrr…
doe mij maar gewoon een mooie plaat erop.
Ik vind overigens de pushers, kroon, kast en de lugs en de verhoudingen daarvan verder wel netjes.
Kan iemand zien hoe laat het is op die wijzerplaat?
Ftfy
Knap om veel onderdelen te hebben, maar AP zal hier toch niet de eerste mee zijn.
Van de andere kant, acht het past erbij. Maar mooi? Mwah.
Deze VC heeft er zelfs 2826. Extra schroefjes?
Het uiterlijk is voor mij in dit geval ondergeschikt aan de techniek. De techniek die in dit horloge is gepropt is voor mij interessanter. Als er een rondleiding door dit horloge mogelijk zou zijn, dan kwam ik kijken.
Ik zou graag leren over de uitdagingen en oplossingen die in dit uurwerk zijn verwerkt.
Ga vooral even naar de website van AP dan!
Dan moet je de link naar hun website volgen.
Heel mooi gedaan, is als t ware een rondleiding door het horloge.
Oh en ik ben wss een van de weinigen die hem wel mooi vind. Ook vanwege de de complexiteit. Maar ook esthetisch.
Ik vind hem heel mooi en ik zou hem best willen hebben. Om te bewonderen: zo’n horloge is niet zozeer om de tijd op te zien. Het is een fascinerend kunstwerk.
@Brick en @551er, dank voor de tip om even verder te kijken dan mijn neus lang is. De uitleg op de site is mooi en maakt me nieuwsgierig naar hoe ze op deze oplossingen zijn gekomen.
Ik ook, prachtig ding!