115 Seiko's veiling tot 20:00

Op catawiki worden 115 Seiko’s geveild. Vanavond om 20:00 lopen de eerste kavels af. Wellicht iemand nog op zoek naar een Seiko? Op dit moment nog best gunstige prijzen:

1 like

Eerst maar eens controleren of ze wel echt zijn :wink:

4 likes

Worden wederom dikke prijzen geboden zie ik!!!

Ik vind de prijzen vrij fors…

Inderdaad, kijk eens naar de waarde schattingen van de veilingmeesters. En als je het hoogste bod hebt krijg je nog de veiling- en verzendkosten. Mijn advies is dubbelcheck voor prijzen elders voor je een bod doet.

+1. Heel soms zie je wat leuks dat niet veel kost. Maar over het algemeen word er (te)veel geboden.

En kijk ook vooral naar de verzendkosten. Genoeg mensen die rustig 30 euro vragen voor een verzending binnen Europa bijvoorbeeld.

Je hebt te laat gekeken :wink:

Nee op tijd juist en vanavond om 19.55 is nog meer op tijd (als je dat zo kan zeggen). Dan zie je de prijzen waar ze ongeveer voor zullen gaan, excl. de bijkomende kosten.
De prijzen bij Catawiki zijn eigenlijk absurd hoog, mede door de (te) hoog ingeschatte waarde van de veilingmeesters. Bovendien verdient het aanbeveling om heeeeeel goed te kijken waar je op biedt bij Catawiki, lang niet alles klopt en bij Catawiki geniet je geen kopers bescherming oid, je hebt gewoon pech als er iets mis is.

Er zitten volgens mij ook india-refurbished exemplaren tussen die voor pak weg 15 euro te koop zijn op ebay. Handige jongens die verkopers!

De schattingen van de veilingmeesters op Catawiki zitten er vaak erg naast en de “geboden” bedragen lijken vaak ook niet echt reëel. Het is natuurlijk maar wat de slecht geïnformeerde gek ervoor wil geven (+ bijkomende kosten) :smile:. Voor mij is Ebay een betere en relatief veiligere bron!

Het begint zo! Ik ga er eens voor zitten :grin:

Prijzen vaak wat stevig inderdaad. Bv 70 euro nu ex kosten voor 5-je type racer welke Rob voor 60 verkoopt…

1 like

Zit je goed? :wink:

Heerlijk. Zie nu net het 2e horloge voor 280 gaan. Op de grijze markt kan je die gewoon voor 180 gloed nieuw halen :joy:

Nummer 58 is weer een triest gevalletje hoor: jaren '80 staat er. Is een skx013! Nieuw bij Rob onder de 200, nu op 300.

Die prijzen en de onnozelheid die daarbij komt kijken is 1 ding, maar onjuiste informatie is zo waardeloos. Echt een kenner hoor die veilingmeester.

Krijg mijn gebruikte met flink wat sporen niet eens voor een kwart kwijt hier​:joy::joy:

ja dat kan nooit. Volgens de code achter op het horloge zou hij dan uit 1981 moeten komen?

Precies, maar zowel op plaat als achterkant staat nota bene het 7s26 uurwerk genoemd. Vanaf 1996 als ik me niet vergis voor de skx modellijn. Skx013 begon iets later volgens mij nog

Ja dat klopt 1996. Dus het lijkt me logish als dit een 2001 exemplaar is. Mischien kan jij je SKX hier ook tegen een woekerprijs kwijt :smirk:

1 like

Haha precies.
Nou, ook als verkoper ga ik mijn tijd niet op deze paupersite verdoen…:wink:

Ik hou het als koper/verkoper bij het hobbyisme hier op HF of eventueel op FB.

MP geldt hetzelfde voor, begin er niet aan. Dan hou ik ze wel zelf of gooi ze nog liever weg😱

Een pepsi BFK voor €370 met nog 50 minuten te gaan. Echt, ik snap er helemaal niks van.