13 uur staren naar een Rolex Daytona. Op papier was ze van mij..Tot vandaag.

Dank!

Wat je zegt… gisteren had Sing een andere Daytona aan en dan zie je ineens elk detail… bizar is dat…

Wat ontzettend gaaf!!

1 like

Wat een bijzonder verhaal en een ontzettend mooie tekening. Die krijgt vast een hele mooi plaats.

1 like

Behalve die rotziekte is alles aan dit verhaal prachtig, Brodie!

1 like

Dank je wel Ferry!

Wauw heel erg mooi! Klasse gedaan

1 like

Job done right :+1:

1 like

Subliem ! chapeau !

1 like

Pfff prachtig! Wat een niveau…respect!

1 like

Een zeer fraai resultaat!
Knap gedaan en leuk verhaal om te lezen, mede dank aan Sing anders hadden we dit moeten missen.

1 like

Indrukwekkend in vele opzichten. De gulle bijdrage van @Gnis, jouw tekentalent, de tekening - het resultaat, het verhaal over je ziekte en herstel (in willekeurige volgorde). Chapeau!

2 likes

Euhhhhhhhhh WOW , wat een talent heb je :+1: :+1: :+1: :+1: :+1:

1 like

En natuurlijk dat HF open staat voor gave doelen! Kijk naar de actie van @Jurk. Geweldig toch

2 likes

Gaaf gedaan zeg :ok_hand: :ok_hand:
Begint ook gelijk weer te jeuken om het potlood weer eens ter hand te nemen; gun ik mezelf ook zelden tijd voor :smile:

1 like

Heel gaaf!

1 like

De tekening is weer erg mooi geworden, leuk verhaal ook.

1 like

Knap hoor! Erg mooi gedaan!

1 like

Geweldig ! dit is nog is gaaf zeg

1 like

Alles is al gezegd en geschreven :innocent:
Ben benieuwd naar uw volgende project!

1 like

Ben ik dan de enige die dit gewoon helemaal niks vindt,of is dat omdat ikzelf nog niet de helft zo goed kan tekenen maar dat wel zou willen!?

Zal het laatste wel zijn :grin:

Even zonder gein,dit is echt wel heel goed gedaan want uit het blote oog (ga ik maar vanuit ) de maatvoering en details van een foto zo op papier zetten zonder lineaal (ik neem aan dat je door het perspectief ook niks aan een passer had) is gewoon een kunst.

1 like