15k.... en dan?

Nou, volgens mij was precies mijn opening dat 15k dus juist tegenvalt als je kijk wat je daarvoor krijgt. Met aanwezige budget + verkoop twee horloges kwam ik op dat bedrag. Het is dus geen must om zoveel geld uit te geven.

De zilveren en zwarte uitvoering van de JLC Master chrono hebben wel m’n aandacht. Helaas is de zwarte niet meer leverbaar maar dit is wel ‘mijn stijl’ qua chrono’s. Met Speedy’s heb ik het wel een beetje gehad. (al blijven die altijd wel een beetje jeuken, dat dan weer wel).

Nog maar een foto dan, omdat ik 'm zo mooi vind… :smile:

114060 is gewoon een perfecte beater. Plexi niet.

Plexi is zeker geen beater nee, maar wel 1000 maal stijlvoller dan een 114060 naar mijn mening.

1 like

Klopt helemaal! Maar ja, ik ben ook niet stijlvol dus dan klopt het weer… :wink:

Dat heb ik natuurlijk niet beweerd :smiley:

Jij komt er vast mee weg :wink:

1 like

Ik hoop 't…

2 likes

Dat vind ik juist de kracht van een Sub ND. Hij is sportief, Netjes (maar niet te) Past onder een pak, bij een spijkerbroek en t-shirt en op zondag ook bij een trainingsbroek en hoodie :wink: Eigenlijk is het gewoon de kameleon onder de horloges. Hij past zich aan aan de omstandigheden :sunglasses:

Als ie nou de lugs van de 216570 had, zou ik mn 16610 er direct voor inruilen…maar deze kast is mij echt te lomp…

1 like

Niet echt een betrouwbaar caliber jammer genoeg. Wel een van de mooiste chrono’s welke op dit moment te koop zijn.

Is dat zo? Niet betrouwbaar?

Wel jammer…echt een mooi horloge.

Ze vallen nogal eens stil. Zeker bij gebruik van het flyback mechanisme. Dan wil het hele uurwerk nog weleens blokkeren.

Ik zou voor 15k gewoon een stalen aquanaut kopen denk ik. Als het dress moet zijn een lange sax o mat.

1 like

114060 was top. Maar ik mis hem niet sinds de 116600…

• ugg pantoffels. Ook top.

:sunglasses:

1 like

Erg fraai die nieuwe dweller. Zeker met de inlay met minutetrack.

:thumbsup: veel mooier inderdaad

Glashutte senator Observer…beetje Iwc Portu 7 days achtig.

Of een senator diary…tikkie duurder dan de Observer alleen.

1 like

Echt van die klokken van je 15k+ voor betaald bij aanschaf en moet leuren voor 5k bij verkoop.

De Observer is veel te groot. Senator wel mooi maar zou ik nooit kopen. Te weinig balans op de wijzerplaat.

Dat van passen bij een trainingsbroek en een hoodie klopt.
Kwam afgelopen vrijdag bij de juwelier nog zo iemand tegen in z’n Armani trainingspak met een 116610 :joy:

Ali b zeker :wink:

1 like