15k.... en dan?

Beetje jammer dit, geldt ook vaak voor een Seiko vijfje.
En ik ben niet anti Rolex en zou deshalve Rolex liefhebbers niet als “kliek” willen benoemen.

Welke Omega spreek je over? En wat waren de problemen?

Ik snap niet waarom je je persoonlijk aangesproken voelt? Was geenszins richting jou bedoeld.

Heb het over de grote groep die dan gaan roepen dat Rolex alleen maar marketing is.

Stofjes op de plaat, wijzers die niet perfect zijn, bezels die niet uitlijnen, wijzers die niet perfect uitlijnen enz.

Hm niet gedacht van een merk als Omega, was dit bij een nieuw horloge ?

1 like

Ik voel mij helemaal niet persoonlijk aangesproken, het woord “kliek” = meervoud en dat wordt door jou gebezigd.
En dat vind ik gewoon niet terecht naar zowel de Rolex als de Seiko liefhebbers.

Waar haal je nou Seiko vandaan???

Ik snap je probleem niet helemaal. Er bestaat gewoon een grote groep die anti-Rolex is. Daarvoor is kliek toch niet zo’n verkeerd woord?

Maar goed, je maakt het volgens mij 10x groter dan het is.

1 like

Dude…

1 like

Even iets anders, waarom wordt je op elk forum en verkoopsite dood gegooid met die Jaeger LeCoultre Master Compressor modellen?

Periode terug idem met Omega’s PO.
Relatief betaalbaar. Lijkt heel wat. Eenmaal om de pols is het geen keeper > marktplaats.

Terecht, deze groep liehebbers is niet expliciet door jou genoemd, maar slechts door mij als voorbeeld aangehaald.

Geen idee. Ik vind een aantal modellen erg leuk maar door de enorme lugs dragen ze behoorlijk groot.

Daarbij zijn ze relatief sportief en vind ik ze niet zo tijdloos, misschien raak je op dat drukke toch wat sneller uitgekeken.

1 like

Nieuw, (heel) jong gebruikt.

Ik vind veel kleine merken vaak ook heel leuk maar als ik een Rolex twee weken in m’n watchwinder laat zitten staat ie na twee weken nog gewoon goed. Ook als ie er ondersteboven in zit wat ik regelmatig do. Bij veel goedkope horloges is de afstelling een stuk minder. Loopt ie na twee weken 10 minuten voor/achter. Misschien ook in verhouding met de prijs maar ik vind het toch irritant…

1 like

Ik vind de YM altijd een beetje vrouwelijk overkomen met de smalle ronde lugs en ronde kast.

Kleine beschadigingen op de wijzers heb ik ook op een milgauss gehad. Wel heel moeilijk te zien, maae ze waren er wel. Uitlijning van de lunette is ook een kwaaltje van de huidige sub. Maar qua betrouwbaarheid kan je niet veel beters dan een Rolex kopen denk ik.

Ze slaan de plank volledig mis vind ik. Ze missen de algehele subtiliteit van het merk zelf imho.

1 like

Zo een aston martin Jlc zou ik niet zo snel voor kiezen. Tenzij er n aston martin voor de deur zou staan.

En nee, dit telt niet…

Behalve dat logo kan ik verder niet echt een link naar Aston Martin vinden en ik moet zeggen dat het logo met dat beetje rood best goed staat.

heb nog een mooie panerai liggen… 580 is te koop!

1 like

Waarom niet gewoon een 116520 met zwarte plaat. Veel mensen vinden het een vrouwen klok… ik vind het een icoon wat al zo lang in productie is en qua design met kleine aanpassingen nog steeds hetzelfde is.