17 uur rijden voor een NA. Zwitserland the day after. Een fotoverslag

Ik vind dit het leukste verhaal ooit gelezen op dit forum!!
En wat een prachtig horloge. Geniet er van in volle glorie & gezondheid!

2 likes

Hahaha, ik ga ervoor … over een paar jaar dan…

Weet ik niet. Er zit nog geen kras op. Maar het is niet krasvrij te houden. Denk ik.

Wat een heerlijk horloge, echt prachtig, maar nog veel belangrijker, vind ik, wat een top verhaal! Ik krijg er echt zin van in een goede roadtrip! Mocht je ooit nog een keer zoiets ondernemen kijk ik uit naar het verslag!

Ps had in al gezegd dat her horloge echt fantastisch is?

1 like

Wat een baas. ff op en neer :smiley:
mooie NA!

1 like

Wat een mooie reactie. Bedankt!

1 like

Thanks Doc!

1 like

Het is echt prachtig om te lezen dat mensen zin in roadtrips krijgen. Gewoon doen man. Parijs. Casio F91W kopen bij een juwelier en weer terug!

1 like

Dit compliment komt binnen. Heel erg bedankt.

1 like

Goed verhaal, mooi horloge, wat wil je nog meer. Geniet er van in goede gezondheid na de strijd!

1 like

Ik zie het zo voor me en zo’n deLorean wil natuurlijk wel graag n burnout maken…als ie maar konšŸ™Š

Ubercoole wage hoor maar t was qua prestaties n missertje

1 like

afbeelding

3 likes

Wat een bijzonder leuk verhaal… over een NA iets zeggen te hebben, krijgt een nieuwe dimensie… hulde wat een passie!

En gefeliciteerd met de NA, goed om te zien dat Zenith zulke leuke fans heeft!

1 like

OkƩ u win :star_struck:

1 like

Dit is zeker een van de mooiste horloges die ik op het forum heb gezien. Ik begrijp goed dat je deze reis ervoor hebt willen maken.

Geniet van je prachtige aanwinst!

1 like

OMG…

OK. Ik zag het niet aankomen, sterker nog als ik niet door had gelezen had ik gedacht dat je vaccinaties toch een soort schade hadden veroorzaakt bij je.

Maar. WAT EEN VETTE KLOK… Als kuch citizen die ook maakt ging ik naar Japan toe en haalde er een zwemmend op.

Mega mooie klatser. :+1::heart_eyes:

1 like

Een heerlijk verhaal en een mega mooie aanwinst :star_struck:

1 like

Heerlijke graal! Veel plezier ermee!

1 like

Heel leuk verhaal en een prachtig horloge! Roept herinneringen op aan mijn 50ste verjaardag. Mijn lieve vrouw had voor mij een Rolex Explorer 2 besteld in GenĆØve. In de vroege ochtend met de KLM (betaald met Airmiles,kon toen nog) naar GenĆØve gevlogen en in de avond retour. Kostte mij nog ongepland een paar Bally damesschoenen (die ze trouwens ook nog heeft):blush:

6 likes

Fantastisch! Dat zijn de verhalen