Abel… Leg dat biertje terug in de koelkast… Je hebt er genoeg op nu…
Hahaha fijne avond
Vergeet niet je middelvingers op te steken naar die ene douanebeambte terwijl je weg moonwalked nadat je z’n pet van z’n arrogante kop hebt getikt.
Hahahaha, ik zie dat voor me😂
WoW
Mooi horloge, wel voorzichtig mee zijn. Het lijkt me een ontzettende krassenmagneet.
Ik zie uit naar het eerste krasje!
Lijkt me sterk, zo’n kast is met het eerste krasje het aanzien nauwelijks nog waard.
Sommige horloges krijgen ‘karakter’ in de loop van de tijd. Dit soort kasten worden er mi lelijk door.
Als jij er echter blij van wordt, top!
@Brodie ook mooie mijlpaal dat dit het ‘tipste topic’ is sinds het ontstaan van HF. Goed gedaan!!
Is dat zo? Wat leuk! En wat is het ‘tipste’ topic?
Topste bedoelde ik.
Autocorrect
Ik moet er niet aan denken.
Ik deed heel stoer maar ik heb haar nu een paar weken zonder krassen… en eigenlijk wil ik dat heel graag zo houden… maar het is ‘inevitable’ dus het gaat gebeuren.
Dank je wel, leuk om je reactie te lezen!
Die Speedmaster. Ach, wie weet ooit? Als ik een mooie Daniel Wellington zie of een kleine Diesel!
BTW is netjes afgedragen uiteraard. Tijdens het tanken! Moet je nagaan!
Overigens kreeg ik van de week een boete op de mat; 4 km te hard gereden in Strasbourg.
En jullie hadden me nog zo gewaarschuwd allemaal… maar ik werd afgeleid door een schaduw …
Wat een toffe trip! Leuk geschreven ook!
Ja… de kans is erg aanwezig dat je aan de grens aangehouden wordt. Zijn we niet meer gewend sinds we in de EU zitten. Dat is dan wel weer lekker dat we mogen gaan en staan waar we willen in de EU en dan is het toch apart om weer even een echte ouderwetse grenscontrole te krijgen. Geloof me, wees blij dat je ze je auto niet controleerde… had ik wl, vol met camping en outdoor spullen voor een week kamperen in de bergen…
Oh, maar daar gaat het niet om… De Zenith… Ja een plaatje. Het kwijl hangt me in de mond! Daar zou ik ook even voor naar Zwitserland gaan. Eigenlijk wil ik altijd daar wel zijn, maar dat terzijde haha.
Heel veel plezier met je NA!!! Ik scrol nog ff lekker heen en weer door je foto’s.
Ik geloof je… ik was gelukkig ‘leeg’ maar lijkt me echt naar als je dat moet doen met een volle auto…
En bedankt, het is echt een plaatje… ik geniet er dagelijks van! Staat overal bij eigenlijk
Mooi verhaal. waarschijnlijk heeft het typewerk net zoveel tijd gekost als de autorit:)
Gaaf horloge!!!
Geluk ermee.
Topverhaal