17 uur rijden voor een NA. Zwitserland the day after. Een fotoverslag

Dank je!

Haha. Nou, dat typewerk gaat vanzelf als je er even voor gaat zitten. En je herbeleeft alles, dat is ook leuk!

Man man man, wat een heerlijk verslag om nog maar te zwijgen van je glibber en glij macro’s. Dikke FELI ! :+1: :star_struck: en geniet r van in goede gezondheid!

1 like

Dank je wel! Ik geniet ervan, in goede gezondheid zelfs!

:joy:

1 like

En megadeth, Motƶrhead en cradle of filth vergeten we maar even voor het gemak :crazy_face:

1 like

Fijn reisverslag gekoppeld met de aanschaf van een ster van een chronograaf. Machtig opperhebbeding is het! Als ik later groot ben…

1 like

Prachtig, ook mooi verhaal.
Leest leuk.

Veel plezier met jouw nieuwe horloge.

1 like

Prachtig, mooie reis en fijn aankomst😊. Wat een prachtige aanwinst zeg!

Is dit een speciale coating (of is dit door en door de kleur van het materiaal)?
Ik vond het een adembenemend mooi horloge!

1 like

Dit en de originele post waren mijn favorieten dit HF jaar, topverhaal!

1 like

Wat een leuk verhaal :joy: en super mooie horloge.

Geniet ervan!

1 like

Dank je wel! Je bent al groot. Niet uitstellen als het in je mogelijkheid ligt…

Dank je wel! Coating is microblasted titanium. Dat geeft een egaal en mat uiterlijk. Erg mooi en apart!

Dat is erg leuk om te lezen! Dank je wel

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier op terug ben gekomen. Ze is nog krasloos, en nu wil ik dat graag zo houden… Het is maar een horloge… :sweat_smile:

6 likes

no it’'s not

2 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst Kevin, wat een killer! :black_heart:

En wat een briljant verhaal :star_struck:

1 like

Dank je wel Willem-Jan!

Beleving is de helft van het plezier. Een reis met goede herinneringen. Ik ga binnenkort weer op pad. Dan iets dichter bij huis… maar zie er al weer naar uit.

4 likes

Ben benieuwd!

En dit :rofl:. Zo herkenbaar :+1:t2:

1 like

Wat een geweldig verhaal met een prachtig horloge!

1 like

Prachtig horloge , leuk verhaal, ik heb deze rit ook nog eens gedaan naar GenĆØve, snachts was de weg leeg, doorstampen op plaatsen 200km ik was er zo.
Moest een auto omruilen, heb toen genoten van de mooiste horloges ook lagen er toen zat rolexen :sob:

1 like