Dank je!
Haha. Nou, dat typewerk gaat vanzelf als je er even voor gaat zitten. En je herbeleeft alles, dat is ook leuk!
Dank je!
Haha. Nou, dat typewerk gaat vanzelf als je er even voor gaat zitten. En je herbeleeft alles, dat is ook leuk!
Man man man, wat een heerlijk verslag om nog maar te zwijgen van je glibber en glij macroās. Dikke FELI !
en geniet r van in goede gezondheid!
Dank je wel! Ik geniet ervan, in goede gezondheid zelfs!
En megadeth, Motƶrhead en cradle of filth vergeten we maar even voor het gemak
Fijn reisverslag gekoppeld met de aanschaf van een ster van een chronograaf. Machtig opperhebbeding is het! Als ik later groot benā¦
Prachtig, ook mooi verhaal.
Leest leuk.
Veel plezier met jouw nieuwe horloge.
Prachtig, mooie reis en fijn aankomstš. Wat een prachtige aanwinst zeg!
Is dit een speciale coating (of is dit door en door de kleur van het materiaal)?
Ik vond het een adembenemend mooi horloge!
Dit en de originele post waren mijn favorieten dit HF jaar, topverhaal!
Wat een leuk verhaal en super mooie horloge.
Geniet ervan!
Dank je wel! Je bent al groot. Niet uitstellen als het in je mogelijkheid ligtā¦
Dank je wel! Coating is microblasted titanium. Dat geeft een egaal en mat uiterlijk. Erg mooi en apart!
Dat is erg leuk om te lezen! Dank je wel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier op terug ben gekomen. Ze is nog krasloos, en nu wil ik dat graag zo houden⦠Het is maar een horlogeā¦
no itā's not
Gefeliciteerd met deze aanwinst Kevin, wat een killer!
En wat een briljant verhaal
Dank je wel Willem-Jan!
Beleving is de helft van het plezier. Een reis met goede herinneringen. Ik ga binnenkort weer op pad. Dan iets dichter bij huis⦠maar zie er al weer naar uit.
Ben benieuwd!
En dit . Zo herkenbaar
Wat een geweldig verhaal met een prachtig horloge!
Prachtig horloge , leuk verhaal, ik heb deze rit ook nog eens gedaan naar GenĆØve, snachts was de weg leeg, doorstampen op plaatsen 200km ik was er zo.
Moest een auto omruilen, heb toen genoten van de mooiste horloges ook lagen er toen zat rolexen