Ik was al best een beetje gezond jaloers op je. Vind dit horloge nagenoeg perfect.
Ja 20km. Ik iets meer.
Ik was al best een beetje gezond jaloers op je. Vind dit horloge nagenoeg perfect.
Ja 20km. Ik iets meer.
Daar kom je nu mee. Dat was zeker ook een optie geweest. Goed idee voor volgende keer.
Ik kan het niet minder met je eens zijn. Vind ze erg leuk.
Eens. De Safari is echt heel mooi. Maar lastig te krijgen. Voor mij dan.
Mooi geschreven en een prachtig horloge!
Kan me voorstellen dat het de moeite waard is, ja. En in combinatie met deze rit zul je niet snel vergeten waar je het horloge ook-al-weer vandaan hebt, hahaha!
Dan verschillen wij van mening. ‘Formidable’ zorgt bij mij, net als ‘Umbrella’, ‘Diamonds’, ‘Blue’ en ‘Freestyler’, voor oncontroleerbare woedeuitbarstingen.
In dat geval zou ik de GGD eens raadplegen. Praten helpt!
Ik wil niet als een bouwvakker klinken, en dit is ook zeker geen grap:
Fijner dan welk zand? Filterzand, schelpenzand, fijnzand of speelzand? Naar aanleiding hiervan een slag in de rondte zitten googlen, en ze gebruiken geen zand meer om de zandstralen.
Uiterst teleurstellend.
Dat schept een band. Maar we hebben altijd Stromae en Lenny Krativz nog.
A propos Stromae, mag ik een poging doen met Feu! Chatterton?
Gewoon wachten tot onze Flowering Inferno hem flippert, zou ik zo denken. Maar serieus, die jij hebt gekocht is gewoon erg tof. Tussen groen en grijs blasted… Moeilijk kiezen hoor.
Met plezier gelezen, bedankt voor het delen en van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Klopt. Kunnen glaspareltjes zijn bijvoorbeeld.
Lekker hoor! Gefeliciteerd en veel plezier met het dragen van je Shadow! En leuk (vervolg op het eerdere) verslag!
Tof verslag!!!
Tof avontuur, tof horloge!
Gefeliciteerd met de prachtige aanwinst!
Heel vet!
Mooie klok!
Leuk verhaal.
Geniet ervan!
Mooi vervolg op je voorgaande post. Met plezier gelezen.
Prachtige Zenith ook! Veel plezier ervan!
Wauw
En leuk geschreven natuurlijk
Gefeliciteerd. Super aanwinst en leuk geschreven
Geniet ervan!
Leuk verhaal en toffe trip!
Welkom bij de club!!!
Prachtig hoor Nu heb ik er nog eentje bij om te liken
Ik móet die dingen liken als ik ze zie op HF
Leuke trip en prachtig horloge.
mijn wekker gaat altijd rond die tijd, ik doe echt wat verkeerd