18k horloges zijn ze nog in?

Zijn horloges van 18k nog in of is dat iets van vroegeh…

3 likes

Dat hangt erg van de doelgroep af. Maar ik vind sommige wel erg cool nog steeds.

1 like

Tja, wat is in… Gaat erom hoe je het combineert en of je het zelf tof vindt denk ik!

1 like

Goud gaat nooit uit!

1 like

Wat mij betreft is met name 18k roségoud enorm chique. Toevallig zat ik net eBay af te struinen.
image

9 likes

Als je 18 karaats goud bedoeld, dan ja, die hebben weer een comeback gemaakt.

Ik heb het gevoel dat de comeback van goud met name in vintage is, maar overigens ook steeds meer goud te vinden in modernere horloges.

De comeback van goud in modernere horloges zit naar mijn gevoel ook meer in de doelgroep zoals flowert al zei.

Ik hoor niet bij die doelgroep van goud liefhebbers dus daarom valt het mij met name op in de vintage markt.

En voor sommigen zal goud nooit weggeweest zijn.

Groeten,

Noel.

3 likes

Absoluut🤟


( hebben wel ondertussen de collectie verlaten)

8 likes

Ik weet niet hoe ik dit politiek correct moet zeggen, maar met een wat getintere huid vind ik een 18k echt ontzettend gaaf staan. Springt er lekker uit!

12 likes

De Titus…blijft mooi (ook niet meer in bezit).

1 like

Zeg nou zelf…:ok_hand:t2:

11 likes

18/k op een bruin krokodil. Da’s toch super gaaf?

3 likes

Wat een onstellend gave klok is dit toch. Wat is de grootte?

Half Nederland loopt met een rose gouden Daniel Wellington. Volgensmij kunnen echte 18k horloges dan nog! Vooral deze :heart_eyes::heart_eyes::

12 likes

Krijg veel positieve kritieken op dit horloge, maar gaat niet meer weg. :grin:

Een ruime 37 mm zk is de diameter

1 like

Gewoon zeggen wat het is lijkt me het makkelijkst, dus een bruine huid :smile::+1:

1 like

Negroïde mag je ook gewoon gebruiken.

Ik hou er stiekem wel van. Vind het vaak mooi om te zien.
Gekke is, om voor mijzelf eentje te vinden die ik dan ook gaaf vind is wat lastiger.

Heb daarom ook maar 1horloge met het goud niet te verschuilen duidelijk in beeld en ik ben er gek op.

Rose vind ik heel heel mooi, maar zit vaak op horloges die niet bij mij passen.

1 like

Was 18k ooit uit? :wink:

Ik vind goud een mooi, warm materiaal.
O.a. mijn IWC cal. 89 (rosé), Piaget ultrathin (geel) en DeVille Prestige (geel) zijn 18k.

Ik draag ze wel bij gelegenheden, dus vaak met pak.

Fotooooooos!!

Ja. :sunglasses:

3 likes