1965 IWC 805A dresswatch

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Prachtige IWC dresswatch uit 1965. Loopt als een zonnetje en vooral de sunburst dial is prachtig.

Het horloge komt op een bruine struisvogelband van Barrington (extra gaatje) maar ik droeg hem ook regelmatig op een stalen band dus die krijg je er bij.

Ik heb het horloge aangekocht via Balanced Watches in 2023 en het horloge is ook door hen van een service voorzien voor aankoop. Heb je vragen stuur dan even een berichtje.
.

Merk en model: IWC Automatic
Diameter: 35mm (exclusief gesigneerde kroon) 39mm lug to lug en 18mm lugwith
Leeftijd: 1965
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2023 via Balanced Watches
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): mooie conditie, wijzerplaat is echt prachtig en glas is ook krasvrij. Kast in nette vintage staat (zie fotos)
Soort uurwerk en kaliber: IWC 8541 (pellaton)
Vraagprijs: 1200
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes

Up!

Ook op staal erg mooi

3 likes

Up en 100 euro er af.

Nieuwe prijs: 1100 euro