1ste horloge zoektocht <€4500

:thinking::upside_down_face:

Ik zou je niet te druk maken om het merk maar vooral om het horloge zelf. Het is vooral veel marketing bij de luxe merken.

Deze zijn voor 37-3800 nieuw te vinden in Nederland :+1:

1 like

Wat zou deze nog kosten dan ?

Bedankt Auke95!

Om de de hoeveel jaar is een service beurt nodig?

Deze is inderdaad zeer mooi!

Rond de 4-4.5 denk ik

2 likes

Ongeveer elke 5 - 8 jaar aldus Omega (https://www.omegawatches.com/en-gb/customer-service/interventions-and-prices)

@Jeroen_S er staat er 1 NU in het ‘blauwe’ gedeelte die kan je denk ik wel scoren voor 4K :wink:

Dit ; [TK] Rolex Oyster Perpetual Olive Green 114200 34MM

3 likes

hmmm, dat is nog te overzien vind ik

Dat is ook nog te overzien vind ik.

1 like

Service beurt hoeft ook niet bij Omega, kan ook bij een gewone horlogemaker. En ieder mechanisch horloge zal een (dure) service nodig hebben dus dat is niet per se een reden om een bepaald model niet te kiezen.

Bedankt Roger,

Ik zal deze meenemen in mijn zoektocht!

1 like

Echt zo mooi in eenvoud. Draagt dénk ik ook relatief groot door oystercase al zou 34 voor mij (19cm pols) wel te klein zijn.

Neem je tijd. Dat is mijn belangrijkste advies. Het is veel geld en je smaak kan zich behoorlijk ontwikkelen. Ga lekker veel passen bij juweliers en ga niet alleen op plaatjes af. De rit er naartoe is namelijk al heel leuk.

1 like

Anonimo?

2 likes

Zoveel mooie horloges te vinden … Mocht je een gebruikt exemplaar kopen, zorg er dan voor dat je een volledige set koopt.

En, misschien nog wel belangrijker, kijk of het horloge een onderhoudsbeurt heeft gehad of niet…

Veel plezier met de zoektocht! Een mooie Seamaster, Railmaster, Speedmaster, enz enz… zo leuk!

Bron van inspiratie https://www.horlogeforum.nl/c/horlogemarkt

1 like

Een mooie Zenith

Of natuurlijk :joy:

Tip: je kunt foto’s ook opslaan en die dan delen ipv een screenshot te delen :+1:

2 likes

Oh no, ik heb 2 speedmasters :upside_down_face:

2 likes

Een volledige set heeft ook mijn voorkeur maar waarvoor een pré zoals je het zegt?