1ste horloge zoektocht <€4500

? Bedoel je waarom een onderhoudshistorie / onderhoudsbeurt belangrijk is?

Als een horloge achterstallig onderhoud heeft, kunnen de kosten snel oplopen (als je het onderhoud tenminste correct laat doen).

oh zo, zoals ik het las dacht ik dat je met doos etc. bedoelde.

Ik ook.

1 like

Bij een AD ook te verkrijgen voor aanzienlijk minder hoor!

1 like

Jazeker! Veel heb ik al eens gezegd in de NA, waar ik nog steeds achter sta:

Grappig dat je het aanhaalt. Voor 600 Euro boven budget van @Jeroen_S had ik zowel de Nomos Ahoi als een GS Quartz.

2 likes

Nachtmerries man :joy:

1 like

Gezien het uitgavenpatroon dat ik opmaak uit je posts denk ik niet dat een stevige servicebeurt voor jou veel uitmaakt :innocent:

1 like

Tenminste, als je een Grand Seiko quartz neemt. :grin:

2 likes

Klopt!! :heart_eyes:

4 likes

Ga deze passen bij de AD samen met de Tag en maak dan je keuze, ik heb zowel de Speedmaster als de Carrera in bezit en nog geen moment spijt gehad van deze aankopen

1 like

Je kunt hem morgen al om de pols hebben :wink:

2 likes

Bam! Das een mooi budget voor een eerste horloge, ben benieuwd waar de keuze op gaat vallen!

1 like

Mijn ervaring met tag Heuer is dat de formula 1 horloges wel zwaar aanvoelen voor dagelijks dragen. Gewicht is misschien een interessante factor om rekening mee te houden bij dagelijks dragen. Mooi budget denk ik. Deze Breitling heb ik nog niet voorbij zien komen. Moet je ding zijn maar is wel mooi van formaat en is elegant terwijl het leuke functies heeft. Persoonlijk vind ik de rand niet mooi maar de zwart gouden dial prachtig.

3 likes

@Captaingingerbeardd heeft een Rolex Oyster Perpetual 34mm in de aanbieding! Ik draag dit horloge zelf ook dagelijks, absoluut een aanrader.

1 like

Hoe valt die 34mm dan? Hoeveel cm pols hebben jullie icm die 34? Heeft iemand een wristshot?

17,5-18cm pols. Valt heel mooi imo, het is dat ik naar canada ga voor een semester anders had ik hem gehouden😅

3 likes

Dan beter de 38mm

2 likes

Al meermaals genoemd hier, maar inderdaad, neem de tijd. Koop niet het eerste de beste horloge dat bevalt, maar kijk nog verder in de brede markt.
Loop hier en daar een winkel binnen, zoveel mogelijk passen en luisteren naar de gedreven verkopers. Denk ook buiten de kaders, laat je eens verrassen door suggesties van de verkoper.
Maar uiteindelijk een eigen keuze maken, waar je met volle overtuiging achter staat.
Schroom niet om, ook na de geïnvesteerde tijd van de verkoper, alsnog zonder aanschaf de winkel uit te lopen. Het gaat niet om het kopen van een pakje boter, dus je mag er best nog even over nadenken. Geef dat ook gewoon aan.

Verder nog meer goede tips langs zien komen, doe er jouw voordeel mee!
Veel wijsheid en plezier toegewenst met de zoektocht.

Verzoek: laat nog even weten wat de uiteindelijke keuze is geworden, foto’s worden gewaardeerd.
Dat geldt overigens ook voor gedurende de zoektocht, wat je hebt gepast.

2 likes

Ja ik vind dit heel mooi. Dat groen met oranje👌🏼

1 like