Welkom demelza! Leuke horloges heb je gevonden. En die flexbandjes passen er prima bij.
Zitten juist wel comfortabel. Bij mij draaien horloges op leren bandjes altijd, flex blijft zitten.
Epileren doen ze niet.
Welkom demelza! Leuke horloges heb je gevonden. En die flexbandjes passen er prima bij.
Zitten juist wel comfortabel. Bij mij draaien horloges op leren bandjes altijd, flex blijft zitten.
Epileren doen ze niet.
Nee hoor, dat is geen gekke vraag. Er zitten er de nodige ook op Instagram. Al hebben veel wel andere namen dan hier op het forum. Er is hier wel ergens een topic waar leden een link naar hun Instagram profiel hebben gepost.
Ik kijk er af en toe rond. Volg enkel mijn dochters die ook graag fotograferen. (Analoog en Zwart-Wit ook).
Je hebt er mooie foto’s tussen zitten! Vooral de oude steden zijn indrukwekkend.
Wat leuk om te horen! Ja het geeft de foto’s wat extra’s met die analoge camera Bedankt voor het compliment!
Dat niet alleen, je hebt ook echt een goed oog voor wat je wilt fotograferen en vanuit welk standpunt.
Even een update, verzending duurde allemaal wat langer dus ik kan ze morgen pas showen maar in de tussentijd heb ik alweer een andere gekocht… wat erg dit haha
Leuk toch, beetje hobbyen
Welkom, mooie horloges btw & veel plezier met de hobby!
Niet ongebruikelijk bij horloge verzamelaars. Al neemt de drang om te kopen bij de meesten in de loop van de tijd af.
Teveel horloges geeft keuzestress elke ochtend. En na verloop van tijd krijg je voorkeuren voor bepaalde merken en typen horloges.
Dat hangt van de persoon af denk ik; ik ben nu een jaar of 8 aan het verzamelen en ik kan je zeggen dat de drang bij mij nauwelijks is afgenomen
Wel ben ik inderdaad kritischer en koop ik niet meer alles wat los en vast zit; elke aankoop moet voldoende toegevoegde waarde hebben aan de collectie.
Vanaf een bepaald aantal maakt dat weinig meer uit. Of er nou 10 of 100 liggen; kiezen moet je toch
Nou we gaan het zien, zit nu op 3 Tissots dus dat is een mooi startpakket haha
Succes; enne, niet alle Tissot’s die online langskomen wegmaaien, ik wil er ook nog wel 1 of 2 bij
Hahah nee nee, dat is me te duur… eerst maar wat basismodelletjes.
Dat is ook wel een kenmerk van het verzamelvirus; het opschuiven van je grenzen. Duurder dan dit ga ik nooit… jaja
Je hebt een prima horlogemerk gekozen om je verzameling te starten. Kijk ook eens naar de oudere Tissot met de B27-serie uurwerken.
En er is nog veel meer te beleven met andere mooie merken. Tip: Probeer ook eens een vintage Certina.
Bedankt voor deze lieve tip! Ik heb alleen een beetje moeite de B27 te Googlen, krijg zoveel aparte resultaten. Kun je maybe wat foto’s delen?
Ja het is heel erg… zelfde als met tattoos enzo haha… Maar de 2 horloges zijn binnen dus zal vanavond even foto’s maken. Ben nieuwsgierig wat ze ongeveer waard zijn
Dameshorloges worden weinig verzameld dus de verzamelwaarde is beperkt. Verder is 90’s-2000’s ook niet de meest populaire periode qua horloges, dus je zult er niet van kunnen gaan rentenieren
Dan moet iemand daar maar mee beginnen, toch haha… maar nee ik ben gewoon te Nederlands dus wil liever niet teveel betalen… dat is het meer dan dat ik denk rijk te worden
Dat is wel weer het voordeel van dameslhorloges verzamelen; voor weinig geld kun je best iets leuks kopen
Zou je denken?