Nog bedankt voor je tip I did it!
Knap werk👍
Staat je goed hoor.
Op damespolsen is een flexband mooi.
En… wat minder last van haartjes😉
Heb er ook 1 zonder haren trekker Alle mogelijke schakels moeten verwijderen voordat hij eindelijk passend was…
Nice
Het is officieel! Ik ben verslaafd haha dit is nummer 4 Heeft iemand wellicht iets meer informatie?
Prettig weekend gewenst iedereen!
Dat is het gevaar met deze hobby! Maar wel een heel leuke aanwinst! Mooi formaat, staat je goed.
@wbcoupe Wilko weet er vast meer over…
Heel erg gevaarlijk!! Ik ben door een Etsy advertentie een beetje verder qua info maar ik weet niet of alles juist is…
Vintage Tissot PR50 J326/426
Brand – Tissot
Model – PR 50
Gender – Ladies
Year – 1990s
Origin – Switzerland
Dimensions – 24mm X 28mm
Movement – Quartz
Glass – Sapphire
Case Material – Stainless Steel
Strap – Stainless Steel
Eerst naar de huisarts voor een verwijsbrief, dan aanmelden bij een instelling voor behandeling
Haha misschien wel handig… heb ook nog eens verkeerd geteld, zit al op 5! Wil me gewoon niet bewust zijn van de verslaving haha
Leuke aanvulling op de collectie. Kan deze uitvoering ook weer niet vinden in m’n stapel catalogi. Blijkbaar heb heb ik er nog steeds niet genoeg
Beetje teleurstellend hoor haha… moet je toch uitbreiden! En zit te denken om maybe 1 of 2 van die flex bandjes te vervangen voor een leren bandje van Tissot zodat ze weer een beetje origineel zijn
Heb er pas een stuk of 25 liggen dus…
Net als met horloges, er kan er altijd nog wel een bij
Een leren bandje is voor de afwisseling wel leuk inderdaad, ze zitten nu allemaal op een metalen band.