2 prachtige Tissot horloges

Nog bedankt voor je tip :heart: I did it!

9 likes

Knap werk👍

2 likes

Dankjewel! En de 2de, die was iets meer priegelen…

2 likes

Staat je goed hoor.
Op damespolsen is een flexband mooi.
En… wat minder last van haartjes😉

2 likes

Heb er ook 1 zonder haren trekker :rofl: Alle mogelijke schakels moeten verwijderen voordat hij eindelijk passend was…

5 likes

Nice :+1:

1 like

Het is officieel! Ik ben verslaafd haha dit is nummer 4 :heart: Heeft iemand wellicht iets meer informatie?

Prettig weekend gewenst iedereen!

8 likes

Dat is het gevaar met deze hobby! Maar wel een heel leuke aanwinst! Mooi formaat, staat je goed.
@wbcoupe Wilko weet er vast meer over…

3 likes

Heel erg gevaarlijk!! Ik ben door een Etsy advertentie een beetje verder qua info maar ik weet niet of alles juist is…

Vintage Tissot PR50 J326/426

Brand – Tissot
Model – PR 50
Gender – Ladies
Year – 1990s
Origin – Switzerland
Dimensions – 24mm X 28mm
Movement – Quartz
Glass – Sapphire
Case Material – Stainless Steel
Strap – Stainless Steel

1 like

Eerst naar de huisarts voor een verwijsbrief, dan aanmelden bij een instelling voor behandeling :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha misschien wel handig… heb ook nog eens verkeerd geteld, zit al op 5! Wil me gewoon niet bewust zijn van de verslaving haha

7 likes

Leuke aanvulling op de collectie. Kan deze uitvoering ook weer niet vinden in m’n stapel catalogi. Blijkbaar heb heb ik er nog steeds niet genoeg :sweat_smile:

2 likes

Beetje teleurstellend hoor haha… moet je toch uitbreiden! En zit te denken om maybe 1 of 2 van die flex bandjes te vervangen voor een leren bandje van Tissot zodat ze weer een beetje origineel zijn :heart:

2 likes

Heb er pas een stuk of 25 liggen dus…
Net als met horloges, er kan er altijd nog wel een bij :innocent: :grin:

Een leren bandje is voor de afwisseling wel leuk inderdaad, ze zitten nu allemaal op een metalen band.

1 like