Beste rolexliefhebbers ! Mooie beloning van 1000 e bij het terugbezorgen van mijn 2 rolexen en cartier 3 uurwerken in tottaal ! een cartier goud tanque amerikaan referentienummer is 1716 71850cd ook gestolen en Mijn 2 rolexen zijn gestolen ,opgelicht door een valse bankapp in Breda, het gaat namelijk over de airking 2019 nieuw ! Met referentienummer ,kastnummer is 701R4021
En mijn rolex tapestree date just in zeer goede staat ook nog ! Referentienummer ,kastnummer is R725074
Hallo , ja in Breda opgelicht met valse bankapp ,ik ben van België naar daar gereden door manipulatie achteraf gezien ! maar ben er kapot van !
Wat erg voor je. Ik wens je sterkte.
Willen jullie ze voor mij trachten terug te vinden aub , een mooie belon9ng van 1000 e
Als ik wist hoe, zou ik op zoek gaan.
Moet ik de refferentienummers nog es geven, of is het voldoende zo ,kunnen jullie mijn verhaal met referentie nummers ,kerstnummer doorgeven door te delen ?
Doe ff een opsomming
Maakt het wat overzichtelijker.
Klote trouwens zeg… Sterkte
Sterkte kerel,wat verschrikkelijk
Die 1000 euro mag u houden, mocht ik deze horloge s tegenkomen bezorg ik ze u graag retour.
Wel graag wat nadere info hoe e.e.a. in zijn werk is gegaan, kunnen we allemaal wat van leren…
Heel vervelend!
Ik heb er even een betere titel van gemaakt en in Algemeen gezet zodat meer mensen dit zien.
Pfff dit is heel vervelend! Jammer dat er nog steeds mensen de dupe worden van de fake bankapp…
Rolex airking 2019 nieuw met alles orrogineel bij
Kastnummer= 701R4021 ,gekocht in Kortrijk nys rolex ,certificaatkazrtje staat bavo vandeperre op
Rolex datejust, 36 mm tapestre dial ,zeer mooie staat ,zonder papieren ,die heb ik nog in kluis
Refferentienummer R725074 ,gekocht bij watchdaeler Nederland
Cartier Amerikaan goud 1716 71850CD
Ftfy
Ik stond met de 3 uurwerken waarondrr mijn airking ,datejust, en cartier amerikaan goud , op 2 de hands site in België, op een avond werd ik gebeld met een Nederlandsnummer via watshap , zeer vriendelijke mens ,maar hij was zeer wantrouwig ,wat een spelletje is dat ze spelen achteraf gezien , dus ik zei meermaals kom naar mijn geburen , waarop hij zei nee heb niet veel tijd ,kunnen we een tegemoetkoming doen ,ik ahja ok doen we , dus we spreken af in Breda , eerst had ik nadrukkelijk gezegd tegen de oplichter aan de politie afspreken ,wat achteraf ook niet waar was ,dus we gingen in een cafeetje in Breda om de hoek ,en daar is het gebeurt met valse bankapp ,ben er kapot van thong over 11500 e
Allee man, dat ge daar in trapt…
Je verkoopt toch niet voor 11000 euro horloges via een appje?
En via Watsapp moogt ge ze ook niet vertrouwen, die 2de hands site zit vol oplichters.
Heb je 2de hands ook verwittigd? Kunnen die iets van gegevens achterhalen?
Politie Nederland en camera’s in de buurt?
Vind het heel erg voor je.
Vandaag pas gebeurd?
Wat kloten voor je… Ik leef met je mee. Ik zie veel aanbiedingen, dus ik zal extra opletten of ik ze voorbij zie komen. Zoals anderen al zeiden: geef wat meer details door, foto’s, dat maakt het makkelijker.
Sterkte en succes gewenst!
Dank voor de info, achteraf is het natuurlijk makkelijk oordelen, ik had er ook in kunnen trappen.
Mag hopen dat de kracht van dit forum tot een oplossing geraakt.
Was hij goed nederlandstalig ?
Nare gebeurtenis, sterkte ermee.
Hier op HF zijn legio voorbeelden van oplichting al veel besproken, ook de valse bankapp is bekend helaas.
Maak het niet minder zuur en hopelijk komen ze terug. Ik heb even gegoogled want ik meen dat er een site bestaat waarop allerlei gestolen waar staat geregistreerd. Nu weet ik niet of het deze is maar Google zelf ook even en zie wat je kunt vinden. Je kunt er dus melding maken van jouw horloges en een eventuele koper kan dit raadplegen. https://gestolenobjectenregister.nl/
Succes