2 Rolexen en 1 Cartier gestolen. Graag hulp!

Ik zou onder een nieuw account enkele ads plaatsen op 2de hands om ze nog eens te lokken.

En dan het slim aanpakken als ze je contacteren… :hocho::hocho::hocho:

6 likes

Jezus wat kut zeg!
Hopelijk komen ze nog boven drijven.

Wat wil je met deze vraag bereiken :thinking:

1 like

Vergeet het maar… die horloges gaan het criminele milieu in. En worden gebruikt als “handelswaar” voor criminelen.

1 like

Misschien Frans accent of andere…is die man echt van Breda ofwel is die ook van Belgïe

Voor zo’n bedrag sommige mensen zijn klaar om wat Km te doen en 2de hands is ook bekijken door franstalige uit Belgïe

Niks verkeerd begrijp

1 like

Tip voor iedereen (Sorry Bart, iets wat laat).

De banken hebben sinds een maand of drie/vier een onderlinge overeenkomst dat bedragen die worden overgemaakt via internet er direct op staan. Vroeger was het alleen bijvoorbeeld ABN - ABN direct en ABN - RABO was dan een dag later. Dit is dus niet meer zo.

Voor de rest… geen woorden voor.

7 likes

Balen zeg…

Heel veel sterkte! ik snap dat je helemaal van slag bent.
Iets waar je zo lang voor gewerkt hebt is dan in een keer ontnomen, waar je bij staat…

Ik heb een melding op een Frans (Frankrijk) forum gezetten, weet maar nooit waar ze kunnen terug landen

Klopt, maar van een Nederlandse bank naar een Belgische bank en omgekeerd duurt nog wel 1 werkdag en staat er niet gelijk op.

Maar Bart, even concreet. Hier kun je echt wel iets mee hoor.

Breda staat vol met camera’s. Wat was de naam van het café (+datum en tijd). Hoe zag deze persoon er uit? Heeft hij informatie over zichzelf vrij gegeven?

Graag meer info. Dit soort schorem wil ik kosteloos voor je opsporen. Digitaal kan tegenwoordig heel veel. GeenStijl slaagt er ook altijd in om met een vaste aanhang iedere kruimel op 100.000m2 te vinden.

Cafés hebbel 90% van de tijd camera’s hangen.

13 likes

Helemaal eens , het zou alleen zonde zijn als het topic gekaapt zou worden voorallerlei discussies die hier sowieso niet thuishoren :wink:

5 likes

Ik zou gewoon al beginnen met foto’s te posten hier.
Als je camera beelden hebt kunnen ze die man misschien aankopen zien doen na of voor uw ontmoeting elders in de stad, hopelijk met een bankkaart die niet gestolen is.

1 like

Hij was perfect Nederlandstalig meneer

Ben er ook niet bekend mee, maar het zal wel iets zijn waardoor het lijkt alsof het op zijn rekening is afgeschreven. Volgens mij is het devies gewoon je eigen banksaldo te checken of het is bijgeschreven.

1 like

Heel veel sterkte! Wat verschrikkelijk! Hopelijk vinden ze de schoft!

Dat. Het is gewoon een app die lijkt op die van bv ING. Met dezelfde functionaliteiten. Je kan in die app dus ook een transactie aanmaken. Je ziet dan ook het bedrag afgeschreven worden op die app. Maar er gaat helemaal geen geld naar jouw rekening.

2 likes

Heb je zojuist een bericht gestuurd.

Succes!

Mijn beste,

Idem dito…
Mán mán mán, wat een miserie!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel erg naar voor je. Wel naief, neem me niet kwalijk. Er wordt nog ZO voor gewaarschuwd. Of niet in België?

1 like

Je mag misschien inhoudelijk gelijk hebben, maar dit is geen antwoord wat je als slachtoffer wil horen. Ben ooit zelf wel eens op veel kleinere schaal op marktplaats opgelicht. Als je terugkijkt en denkt, voel je jezelf ontiechelijk dom…laten we hem proberen te helpen.

5 likes