Sterkte man. Wat een laffe streek
Ik vind persoonlijk het betaalverzoek via mijn bank app, dat ik zelf stuur wel prettig. Maar cash blijft voor mij koning.
@TS: ik kijk voor je mee in het Zuiden van Nederlands Limburg. Klote man, fokking scum. Hou je taai.
Gr. Roel
Sterkte man en natuurlijk direct aangifte gedaan toch?
Dat zie je goed. Tegenwoordig wordt het direct op je rekening bijgeschreven. Dus gewoon op je eigen app checken en pas meegeven als het geld op je rekening staat.
Ja pv heb ik ! Danku
België was ik niet van op de hoogte
Zezijn overal, ook bij ons in Belgïe, is al op nieuws geweest ,in Luik en Charleroi zoiezo
Moet je wel volledige en juiste informatie geven (niet vervelend bedoelt). Jij refereert naar instant payements. Dat is nog niet voor alle banken het geval. Wel het gros en ook nog niet voor alle transacties. Op de site van je eigen bank kun je voldoende informatie vinden.
Maar dat gaat hier in dit verhaal niet op.
Van Nederlandse naar Belgische bank en omgekeerd duurt 1 werkdag. Heb dit deze week zelf nog meegemaakt.
Jazeker man
Klopt. Als ik een Belgische koper zou hebben, zou ik ook iets anders afspreken. Cash bij de bank of een overschrijving vooraf.
Het moment dat je op je rekening kijkt en ziet dat het niet is bijgeschreven…
Ongelooflijk laf, sterkte toegewenst! Z.s.m. aangifte doen nu de politie nog de stad in kan gaan om camera’s veilig te stellen.
Persoonlijk zou ik alvast het café bellen waar je met deze meneer hebt gezeten om zelf de beelden veilig te stellen. Misschien alvast een foto van zijn gezicht maken. Dan heb je het maar binnen.
Wat erg ! Sterkte. Zo zie je maar weer. Doe nooit zaken via marktplaats of dergelijke sites met horloges uit het hogere segment. Waarom niet hier aangeboden als ik vragen mag ?
Edit… zie het al… net lid
Als ik de verhalen op het forum mag geloven wordt een transactie in het café zeker niet vermeden!
Of ze er ook horloges (ver)kopen durf ik dan weer niet te zeggen.
Balen, heel veel sterkte en hopelijk zie je ze weer terug.
Vreselijk kl#ten dit. En ook de gedachte dat je voor alles maar steeds op je hoede moet zijn om niet door een ander een poot te worden uitgedraaid. Zo verkeerd allemaal.
Sterkte, en ik hoop op goed nieuws voor je.
Vervelend, sterkte gewenst! Zoals eerder gezegd naar het café gaan en de beelden opvragen. Hoe eerder hoe beter!
Wat een verhaal zeg! Hopelijk komen je horloges weer boven water!
Maar als het over dit soort bedragen gaat zou ik niet op deze wijze horloges verkopen, er loopt te veel schorremorrie rond tegenwoordig, voor je het weet ben je genaaid zoals nu weer blijkt.
Balen! mijn zwager was dit ook overkomen bij het verkopen van zijn Audi.
Tegenwoordig is het bedrag direct over geschreven op je rekening. Daarom IEDEREEN altijd eerst controleren of het geld op je eigen rekening staat.
Jammer dit! Laat die camera beelden maar komen. Wordt zo moe van dit soort lui.