2 rolexen eruit voor 1?

Deze poll is niet bedoeld om mij te overtuigen welke kant ik op moet gaan maar ik ben serieus benieuwd wat de Hf leden zouden kiezen. En gewoon leuk om een poll te maken om de komkommertijd door te komen. Ik overweeg om 2 van mijn rolexen (nieuwstaat) te verkopen om er 1 andere (nieuw) voor terug te kopen. Ik hou zelf geen rekening met de rest van de collectie want laten we eerlijk zijn de samenstelling is nog veranderlijker dan het weeršŸ˜‚

Wat zou eruit gaan:

• rolex datejust 41, blauw op oyster
  • rokex milgauss, wit, ad geleverd in 2019! (Echt een van de laatste)

Wat wil ik terugkopen:

• Rolex skydweller , wit (satijnwit)

Ik heb de skydweller deze ochtend mogen bewonderen en passen. Jammergenoeg paste hij perfect en is hij in het echt mooier dan op de foto🤩

Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen

• Datejust 41 en milgauss houden
  • Verkopen en de skydweller kopen

0 stemmers

7 likes

Foto van de dweller?

Foto’s toegevoegd.
Skydweller staat er niet helemaal lekker op. Beetje snel genomenšŸ˜‡

Upgraden is altijd leuk. Je kan altijd later er weer een bij doen.

Ps. Mochten ze weg gaan dan houd ik mij aanbevolen voor beide :wink:

2 likes

Ik vind de Dweller om meerdere redenen niet mooi. Kortom niet zo’n spannende keuze

8 likes

Je hebt de keuze eigenlijk al gemaakt, dus ga er voor.

Persoonlijk zou ik het niet doen. Vind de SKydweller te groot en de afwisseling tussen blauw en wit te leuk.

4 likes

Ik snap al die fuzz rond zo’n skydweller niet.
Vind het maar een lelijk horloge.

Je had je 16600 moeten houden ben ik van mening. Kunnen alle 3 de horloges niet tegenop.

7 likes

Ik heb er maar van 1 spijt en dat was de 116600. Maar een wijs man zei me ooit: je moet spijt hebben van de beslissingen/keuze’s die je gemaakt hebt en niet van de beslissingen/keuze’s die je niet maakt

1 like

Ik begrijp niet wat jij aan het doen bent. Als ik iets te lang kijk voel ik jouw onrust vanaf hier nog.

OT: De witte Sky-Dweller is het net niet. De blauwe, die wil je :drooling_face:. Ik vind hem te groot voor mijn pols, maar bij jou zou hij goed staan.

Vind het leuk om te zien wat andere zouden doen. Wat ik zelf ga ondernemen staat los van de uitslag. Maar niets is nog zeker.

1 like

Lastige keuze maar ik vind de Skydweller een mooi horloge. De Milgauss is niet mijn ding. De DJ is een pareltje. Ik zou er toch voor gaan om de Skydweller aan te schaffen :smiley:

1 like

Grappig,
Ik vind de milgauss top. Echter indien ik de witte skydweller aanschaf vind ik 2 witte in mijn beperkte collectie te veel van het goede. De milgauss is met mijn airking mijn meest comfortabelste!

1 like

Blijft toch elke keer weer spannend! :wink:

1 like

Gewoon leuk toch. Uiteindelijk een end gamer , maar wanneer?

1 like

Als die datejust nu op jubilee kwam of met fluted bezel was… Wat meer onderscheid tussen beide behalve dial en dan had ik zeker allebei aangehouden.

In dit geval kies ik toch voor de skydweller, wat unieker en gewaagder!

2 likes

Met de datejust en milgauss kun je lekker afwisselen, je hebt dan 2 rolexen in je collectie en iets dressy-casual en iets casual-sportiefs. Ik zou de datejust en milgauss gewoon lekker houden :wink:
Tevens een leuk duo! :+1:

(Overigens doet de skydweller me denken aan spin-off van de yacht-master II. Beide zitten naar mijn smaak wat te dicht tegen de grens met ā€œkermisklokkieā€ aan :ok_hand: de 1 weliswaar meer dan de ander maar t valt in dezelfde categorie vind ik.
Maar je weet wat ze zeggen ā€œover smaak valt niet te bakkelijenā€ :smile: )

4 likes

Jij,… een ā€˜end-gamer’!? :joy:

Nooit! :+1:

2 likes

Als Ik groot ben​:grin::see_no_evil:

1 like

Is voor mij heel eenvoudig: ik vind de DJ ā€˜by far’ het mooist! :grin:

1 like

Haha Ed jouw horloge omwissel tempo is wel bizar hoog hoor haha.

1 like