Deze poll is niet bedoeld om mij te overtuigen welke kant ik op moet gaan maar ik ben serieus benieuwd wat de Hf leden zouden kiezen. En gewoon leuk om een poll te maken om de komkommertijd door te komen. Ik overweeg om 2 van mijn rolexen (nieuwstaat) te verkopen om er 1 andere (nieuw) voor terug te kopen. Ik hou zelf geen rekening met de rest van de collectie want laten we eerlijk zijn de samenstelling is nog veranderlijker dan het weerš
Wat zou eruit gaan:
rolex datejust 41, blauw op oyster
rokex milgauss, wit, ad geleverd in 2019! (Echt een van de laatste)
Ik heb er maar van 1 spijt en dat was de 116600. Maar een wijs man zei me ooit: je moet spijt hebben van de beslissingen/keuzeās die je gemaakt hebt en niet van de beslissingen/keuzeās die je niet maakt
Lastige keuze maar ik vind de Skydweller een mooi horloge. De Milgauss is niet mijn ding. De DJ is een pareltje. Ik zou er toch voor gaan om de Skydweller aan te schaffen
Grappig,
Ik vind de milgauss top. Echter indien ik de witte skydweller aanschaf vind ik 2 witte in mijn beperkte collectie te veel van het goede. De milgauss is met mijn airking mijn meest comfortabelste!
Met de datejust en milgauss kun je lekker afwisselen, je hebt dan 2 rolexen in je collectie en iets dressy-casual en iets casual-sportiefs. Ik zou de datejust en milgauss gewoon lekker houden
Tevens een leuk duo!
(Overigens doet de skydweller me denken aan spin-off van de yacht-master II. Beide zitten naar mijn smaak wat te dicht tegen de grens met ākermisklokkieā aan de 1 weliswaar meer dan de ander maar t valt in dezelfde categorie vind ik.
Maar je weet wat ze zeggen āover smaak valt niet te bakkelijenā )