Er is nog niets gewisseld he!
Hoe kan het dat beide Rolex horloges in nieuwstaat zIjn ?
Draag je ze wel ?
Ha je de skydweller dan wel “gewoon” dragen ?
ik zou voor de skydweller gaan, super mooi zijn ze
Voor mij is het een no brainer. Twee is beter dan één. Zeker een DJ met blauwe plaat en al helemaal een witte Milgauss (daar heb ik nu éénmaal iets mee).
De Skydweller ooit eens bezitten is natuurlijk ook gaaf, omdat het de enige Rolex is met een fatsoenlijke complicatie anders dan de houtje-touwtjes. Ik heb daar persoonlijk alleen een beetje een afkeur tegen omdat ik het jammer vind dat Rolex haar flagship heeft uitgebracht in staal.
Ik ben niet echt kapot van een Milgauss in het wit en een DJ met een gladde bezel, dus mede daarom zou ik voor de Skydweller kiezen.
Goede vraag,
Ik heb ze beide nog maar zeer recentelijk aangeschaft.
De milgauss net voor mijn vakantie, die was nieuw en ongedragen en heb ik nu vermoed ik 10 uurtjes om de pols gehad.
De dj41 vorige week en die was in nieuwstaat en is hij nog steeds.
Ik draag ze wel maar nog niet echt tijd gehad. Ik ben ook erg zuinig op mijn horloges (ja ook een doekje op mijn bureau om Krassen op de sluiting te voorkomen).
Ik wilde enkel duidelijk maken dat ik geen 2 afgerachte beaters ging verkopen om een nieuwe te kopen. Het gaat echt over de samenstelling die je zou wensen.
Ik vind die Sky Dwellers echt niet mooi, maar ja, het is je smaak (of niet), daarom gekozen om de beide die je hebt te houden.
@Vespaed allereerst even zeggen dat je al toppers in je beZit hebt! Super gaaf om te zien dat je de Millgaus hebt… ondergewaardeerd denk ik. De blauwe datejust is top! Als die eruit gaat, graag een PB:stuck_out_tongue_winking_eye:… de Skydweller is niet mijn ding… zou eerder voor een Cellini gaan erbij!
Houden die 2, beide mooier dan de dweller…
Mmm. Ik vind de skydweller gewoon niet mooi.
De milgaus is wel heel tof, ik denk dat ik voor de DJ iets anders zou halen.
Als je niet al een witte milgauss had zou ik de witte OP39 voorstellen.
Witte op, heel mooi. Ps. De wijzerplaat van de skydweller is identiek van kleur aan de witte op. Beetje satijn achtig🤩
Oh, mijn antwoord is al gegeven.
Ja geloof ik, maar ik vind hem persoonlijk te druk naar mijn smaak met die kermis op de wijzerplaat i.c.m. de fluted bezel.
Fluted bezel is mijn enige issue. Daarom heb ik ook een dj41 met smooth bezel. Hij maakt het horloge (te) opzichtig.
Een wijze man zei ooit: “you only live once”
Gewoon doen, want blijkbaar wil je 't zelf wel!!
Kwestie van smaak, maar vind de SD lelijk en je twee huidige rolexen mooi. En twee is mijns inziens in casu meer dan een.
Zou het niet doen. Persoonlijk zou ik die witte Millgauss er nooooit meer uitdoen.
Heb zelf de zwarte met groen glas. Waanzinnige klok!
Tja… de Skydweller… In het blauw vind ik 'm nog wel te pruimen maar in het wit… kweenie. Ik vind de Milgauss de enige witte klok die je als vent kan dragen Maar dat is geheel en al mijn mening. Ik vind zelfs de nieuwe witte Daytona meer een vrouwenklok… Zwart en blauw is voor echte kerels
Edit: zie net dat de Skydweller bovendien wel erg groot uitvalt om je polsen… Nog een reden!
De milgauss is echt wit, zoals de explorer polars.
De sky dweller is wit/grijzig
Ik vind dat een explorer 2 polar oud of nieuw ook prima door een vent gedragen kunnen worden. Maar zoals ook uit de poll blijkt zijn de meningen heerlijk verdeeld!
Ps eens dat de milgauss een heerlijk horloge is. Ik vind het een van de fijnste Rolex kasten!
Ik vind ze allemaal niet mooi Te groot en glimmend.
Maar als je de keuze moet maken en ze wél mooi vindt, dan zou ik voor de Sky-dweller gaan. Is toch wel een soort next-level Rolex. De gebruikte techniek, zoals de verstelling van de bezel, is erg gaaf.
Ik heb nog niets gedaan😇
Hoe komt het?
Dat dacht ik ook tot ik ze live heb mogen bewonderen. Ik vind die melk achtige witte evenwichtiger en minder schreeuwerig dan de blauwe
Maar grootste overweging / obstakel is om überhaupt voor een fluted te gaan.