Ik zou zeker die 2 inruilen op een skydweller. Zelf zou ik dan voor een blauwe gaan.
Ik weet niet hoe zwaar de skydweller voelt in staal, ik heb alleen weleens een volledig rosegouden exemplaar om de pols gehad. Die was natuurlijk wel vrij zwaar. Maar het is wel een vrij dikke kast, dus staal zal ook wel vrij zwaar dragen. Overigens vind ik dat altijd een pluspunt.
Klopt helemaal. Net als alles aan de Millgauss klopt. De historie, lekkere dikke kast, groot ogende wijzerplaat, flink gewicht, de bliksemschicht. Heerlijke klok, draag 'm erg vaak
Oh oh…
Het is echt komkommer tijd.
Heb nog een Minerva …
Hoe is het met de panerai trouwens?
Een hoog empathisch vermogen? Nee, dat lieg ik vast.
Fluted bezel
Ik vind hem zeer gelijkwaardig qua grootte en gewicht aan de Milgauss. Lug to lug is de skydweller 1 mm langer en dikte op het eerste gezicht ongeveer gelijk.
De Panerai zit op zijn gemak te wachten tot er nieuwe banden arriveren.
De minerva is geen optie meer want er is al wit in de collectie.
Gewoon genieten van wat je hebt…
De Skydweller is gaaf (technisch gezien), maar verder is ‘ie gewoon te groot voor een (sportieve) dresser. En te druk.
Milgauss houden.
Absoluut de mooiste.
Handjes naar beneden.
De SD staat je goed
Nog mooier in
Ik vond hem ook heel draagbaar tov van mijn sub. Was echt niet te groot op mijn toch wel smalle pols.
Vind ik ook.Draagt zeer vergelijkbaar met de milgauss. Wellicht iets groter dan de sub maar scheelt heel weinig.
Een ‘knaller’ om de pols spreekt me wel aan @Vespaed. Als dat voor jou de Skydweller is, doen, toch? Ik denk er zelf wel eens aan om mijn OP + 16570 weg te doen op weg naar een Daytona ofzo. Veel makkelijker beslissen elke ochtend.
Persoonlijk vind ik de Milgaus wel erg gaaf. Ik weet niet of ik die zou willen laten gaan. De blauwe DJ mist voor mij net die schwung, ik hou meer van fluted bezel dus die zou ik zonder pijn wegdoen.
Ik heb een mooie Sub (date) en twee tt DJ’s, maar ik zou de Sub + een tt DJ wel willen ruilen voor een mooie Batman, plus of min cash.
Dat is een beetje de gedachte. 1 hele toffe. Aan de andere kant ga ik hem dan dragen gezien de waarde. Nu zitten ze allemaal in de 6-7 categorie.
Ik ben persoonlijk niet zo’n fan van fluted en jubilee vandaar deze keuze.
Leuk toch zo’n avontuur.
Ps. Ik zal nog steeds moeten kiezen in de ochtend😇
Zellfs je Sub met beide DJ’s ruilen tegen een Batman wordt al krap.
Dat wordt dus … plus cash …
Een keer een Sub erbij en je hebt een top trio.