Altijd mooi een sub. Maar de laatste tijd groeit de interesse in een explorer 39mm met de lange wijzers!
Ik zou een de datejust ruilen voor een fluted en oyster of een gladde met jubilee. kijken hoe dat bevalt. De Milgauss nooit laten gaan!
De skydweller heeft een geweldige complicatie, maar te opzichtig, te groot en ik kan echt niet wennen aan dat stomme rondje in het midden.
Voor mij geen fluted. Heb de combi smooth en jubilee gehad en dat was ook meer dan prima!!
En dan toch de gok willen wagen met een skydweller met fluted en deze twee laten gaan?
Geen fluted op de datejust want daar is de optie. Bij de sd is de optie er niet en ook wel logisch gezien de functie van de bezel. Maar je raakt het dilemma , zijnde de fluted bezel.
In de zon is hij gewoonweg fantastisch!
+1
Hier zit toch wel een kern van waarheid in🤔
Slimme vrouw heb je, gewoon naar luisteren…
Hoe zou jij trouwens aan je vrouw kunnen uitleggen dat je twee (zo goed als) nieuwe horloges nu al weer wil inruilen voor iets anders (ook nog eens van hetzelfde merk)?
Anders dan; ja schat je hebt gelijk, maar ik ben verslaafd en ik heb een nieuw shot nodig ?
Ik ga ook niet vrijuit op dit vlak, maar jij bent de overtreffende trap
Skydweller!!
Weet niet wat zo’n Dweller kost, maar ik merk dat ik bij zo’n 5 a 6 mille om de pols wel een beetje stop. Omdat ik gewoon overal en altijd mijn Rolex (Napels en Amsterdam uitgezonderd) of IWC’s wil kunnen dragen.
En dus heb ik nu ook de nodige krassen en zelfs een deuk in mijn IWC na 3 weken vakantie met wildwaterbanen, speeltuinen, wandelingen enz. Maarrrr… Ik lees dat jij toch zeer zuinig bent op je horloges dus kan zo’n Dweller weer wél wellicht… Maar op de Kermis komt ie dus nooit, qua herritage enzo?
De dweller is de 5k maal 3. Best een flink bedrag wat je dan om de pols hebt. Aan de andere kant je kan er toch maar 1 tegelijkertijd dragen. Ik ben niet bang voor beschadigingen. Normaliter ben ik zeer zuinig en dit horloge is niet extra gevoelig voor beschadigingen. Uiteraard swirls etc op de polished delen zijn onoverkomelijk.
Die wijze man droeg zeker geen Rolex?
De Milgauss verkopen aan mij. Wat je verder doet mag je zelf weten.
Skydweller is leuk voor als je van hot naar her vliegt.
Anders is het een overbodige complicatie.
Dan is het gewoon een duur sieraad.
De skydweller is wel wat druk he? Zou zelf bang zijn dat het me op een gegeven moment té druk zou worden, net als bij chrono’s. Ik zou de DJ en de milgauss houden
Zou geen afstand doen van je huidige horloges.
Je hoeft niet altijd maar alles met je vrouw te bespreken of uit te leggen toch?
Toevallig wel maar dat was voor hem een gift.