2 rolexen eruit voor 1?

Zoals je zegt is dat voor mij geen enkel issue. Deze poll is ook geen verzoek tot advies wat te doen. Ik was gewoon benieuwd wat anderen zouden doen en met welke overweging.

Eerlijkheidshalve moet ik vermelden dat mijn partner niet altijd op de hoogte is welk horloge ik op welk moment bezit. Ik werk voor mezelf met een separaat horlogebudget en dat werkt prima!

2 likes

De poll begon tot en met de 150 stemmen mooi in evenwicht. Er begint zich nu toch een duidelijke voorkeur af te tekenen voor het niet verkopen.

Leuk om te zien hoeveel leden de moeite hebben genomen om hun stem uit te brengen en sommige dit ook onderbouwd hebben met een reactie.

Ik merk meer liefde op het forum voor de milgauss dan ik van te voren had ingeschat. Ikzelf vind dat ook een van de leukste.

Ik ga de komende tijd (zoals gewoonlijk) lekker bedenken welke richting ik op ga met mijn collectie en wat het lot zal zijn van deze twee toppers.

2 likes

Ik zou het niet doen. Maar als het eenmaal in je hoofd zit gaat het er van komen. Twee oplossingen: je ruilt deze twee in tegen iets waarover je niet twijfelt of je gaat een maandje van het forum en een lekker boek lezen. Dan zul je zien dat je gedachten helder worden en zie je er vanaf.

2 likes

De datejust voor een mooi prijsje aan mij verkopen.:grinning:

Ik zou ook beide houden, maar hangt ook een beetje af van hoe vaak je de SD kan dragen. Zakelijk zou ik de SD minder draagbaar vinden, en heb je met de DJ perfecte zakelijke allrounder en met de Milgauss een heerlijk weekend horloge.

1 like

Goedkeuring vraag ik ook niet. Vertellen vind ik bij dit soort bedragen wel normaal.

Zo’n snelle wissel als hier eventueel sprake van was zou bij mij thuis goed zijn voor gefronste wenkbrauwen.
En zoiets als “je doet maar, als je daar blij van wordt”.

Ha dat herken ik wel, gefronste wenkbrauwen en een vreemd gezicht. Als het opgemerkt word. De kinderen daarentegen zijn wat minder tactisch :joy:

1 like

Bijzonder inderdaad. De milgauss is nou niet bepaald een hardloper binnen de rolex line-up, maar toch lijkt iedereen 'm geweldig te vinden :thinking:

Ik ben wel benieuwd waarom je dat zou vinden.

1 like

Ik vind hem persoonlijk net iets te dik en te groot. En valt minder makkelijk weg onder een shirt. Iets prominenter aanwezig. Zo zou ik zelf een 114060 ook niet zo snel dragen onder pak (wel jeans en jasje). Ik zou mij dan zelf iets prettiger bij bijvoorbeeld een 116234 of 214270 (of een 14060). Zelfde twijfel overigens met een BLRO.

Waaronder ikzelf🤩

Uh wat, een doekje op je bureau om krassen te voorkomen? What’s next? Jezelf in bubbelwrap inpakken na omdoen van je horloge? :wink:

DJ is supermooi, Mil is mwoa, SD is lelijk. Gewoon houden wat je hebt dus! :+1:

Smaken verschillen gelukkig.
De Milgaus vind ik juist 1 van de tofste sport Rolexen.
En heeft gelukkig niet die maxi-case met te brede lugs.
Lekker houden @Vespaed!

2 likes

Mooi he, zeer fijn horloge! Draagt top!

1 like

Update: de milgauss en de dj41 zijn er nog en hebben gezelschap gekregen:

20 likes

Super mooie set… :heart_eyes: vooralsnog dan :joy:

2 likes

heel mooi,
gefeliciteerd,
:heart_eyes::+1:

1 like

Ok. Ik beken. Ik heb mijn keuze aangepast.

Ik vind de sky dwellert geen optie meer.
Die is echt way toooooooooo big en bovenal volledig uit balans. Die hele datum schijf slaat nergens op in het design.

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze hem in staal hebben uitgebracht. Verkocht natuurlijk totaal niet. Wat een gedrocht. Overigens net als de deep sea…

De enige reden om een sky dweller te kopen is patsen. Nothing less…

Ok excuses aan aan alle fans van de Deep sea, yachtmaster II en luchtbewoners… maar gelukkig is het maar een mening. :v:

3 likes

Tweede tijdzone bedoel je waarschijnlijk en is op zich toch niet zo gek, mooi is een ander verhaal, alhoewel ik het wel mooi vind. :slightly_smiling_face:

3 likes

Klopt. 2de tijdzone.

Ik bedoel niet het functionele. Dat is absoluut top aan de sky dwellert. Nee puur esthetisch. Een gedrocht. In alle kleuren en soorten. :v: