2 rolexen eruit voor 1?

9 likes

:joy::star_struck::star_struck: ik ga deze bewaren! Ik begreep dat je lang kan produceren aangaande een ‘no deal’!

1 like

Graag gedaan!

Excuus voor de spam… ben ff mijn creativiteit aan het processen. En jullie zijn het bokkie. :v:

Weet nu waar je forumnaam op slaat @Brick:joy::+1:

4 likes

Geen excuses nodig, is toch een hartstikke leuke aanvulling naast al die horloge foto’s!

1 like

:+1:

bedoel meerdere tekeningetjes na elkaar.
Maar mooi. Het is jouw topic trouwens. Dus jij bepaalt.

On topic:
Je was dus van plan die twee te ruilen tegen een Skydweller en in plaats daarvan koop je er een 114060 bij. Of kan het alsnog betekenen dat je straks met een SD en een No date moet gaan afzien?

1 like

Nee, ik hou het even zo. Ik vind de afwisseling prettig, waaronder verschillende kleuren wijzerplaat. Tevens merk ik dat de SD boven mijn sweet spot qua prijs gaat. En daarbij heb ik wat moeite met de fluted bezel dus al met al voldoende argumenten om deze afslag niet te nemen.

4 likes

Verstandig! Mooie sub erbij, lekker.

1 like

Goede keus! Gewoon een no date erbij. Geweldig :slight_smile:

Vanaf nu: keuzestress :wink:

1 like

Schizofrenie? :wink:

1 like

Ter verduidelijking, functionaliteit staat los van iets mooi vinden, maar ik vind het mooi :smile:

Uitstekende keuze. Met name de Milgauss is fantastisch, in mijn ogen vele malen vermakelijker en mooier dan de SD.

1 like

Het uurwerk is wel heel cool van de SD. Doorlopende kalender is wel mooi.
Alleen de 42mm is te groot voor mij. Heb een 6digit Explorer2 een keer gepast en die vind ik met 42mm ook aan de grote kant. (Denk dat het model daarom minder loopt).

1 like