Even los van het horloge zou ik het sowieso lastig vinden om een inschrijving te doen op een horloge puur op basis van Renders(en natuurlijk een rijtje specs )
Zijn er nog geen foto’s van een vroeg prototype ofzo
Even los van het horloge zou ik het sowieso lastig vinden om een inschrijving te doen op een horloge puur op basis van Renders(en natuurlijk een rijtje specs )
Zijn er nog geen foto’s van een vroeg prototype ofzo
Snap ik volkomen. Hier is een aantal redenen voor. Ten eerste hebben we al een aantal horloges van vorige modellen gebouwd (het bewijs dat we geen ééndagsvliegen meer zijn) en ten tweede kost een prototype gewoon veel te veel geld. Dit moet dan weer op de kopers afgewenteld worden en dat zorgt voor een belangrijk hogere stukprijs.
Het is een kwestie van vertrouwen in ons kunnen en het eindproduct. Ook al heb je een prototype kan er nog van alles misgaan en gewijzigd worden.
een tip, beterere renders? Als fotograaf weet ik (ik kan het maar ben niet goed genoeg). dat je fotorealistisch kan renderen. Er zijn maar zat partijen die dit kunnen. Evt kan ik je koppelen aan een aantal pro’s. Dit is goedkoper dan een prototype en zal je helpen in de verkoop. (kijk naar de mannen van Maen met hun animatie).Succes, mooi ontwerp helaas voor mij nog boven budget.
Goed plan dit.
Tekenen is 1, renderen is 2 inderdaad.
Ik laat het tekenprogramma lekker renderen, maar dan is dit as good as it gets…
Ik heb nog geen andere rendersoftware geprobeerd. Daar moet ik nog eens induiken inderdaad.
Als je wilt Nick: graag. Mathieu heeft deze mogelijkheid namelijk niet. Alvast bedankt! Forumspirit
Dus of je geen factuur van 1000 piek wilt sturen graag.
Die mag altijd worden gestuurd. Daar heb ik een kantoormachine voor.
Met forumspirit bedoel ik dat het al te gek is dat er concreet wordt meegedacht.
Dast kan natuurlijk, wel met het risico dat je het mooier maakt dan het is
"Nou gvd @Dpvh wat stel je dan zelf voor"
Geen idee, ik ben weer weg
ik heb bij één partij al geïnformeerd voor je. Zal ook de andere eens mailen
Geweldig. Erg bedankt!
Goed om te lezen dat je bij de volgende stap bent.
Veel succes!!
als deze twee niks zijn, let me know. Ik ken nog veel meer partijen. Deze zitten wel in het buitenland (wel binnen Europa hoor).
Ik krijg net berichtjes van je, deze ga ik morgen najagen. Thanks again!
Misschien Pcon planner? (gratis software)
voorbeeldje; heb net even 3 horloges gedownload. (google 3d bank)
Geen idee hoeveel werk hier in gaat om de materialen goed te zetten voor zo’n rendering.
maar het renderen stelt niets voor.
deze in 7,5 minuut gerenderd:
PS. Succes met het project!
Ik vind het echt een mooi ontworpen horloge en goede keuze wat betreft materialen en afwerking. Enige minpuntje voor mij is dat de kroon aan de linkerzijde zit. Daarom helaas geen interesse. Ontwerp van de kroon vind ik dan weer super en zou ik zeker zo houden.
Het formaat is ook top. Succes met het project
Erg fraai horloge geworden. Wellicht een idee om de presentatie uit te werken met een mooie horlogeband. Gaat het geheel meer leven. Qua prijsstelling best pittig voor een relatief onbekend merk. Is dat een bewuste keuze (hoger in de markt neerzetten) of is dit business model gerelateerd en zit hier nog tussenhandel marge in de prijs (juwelier als verkoop kanaal…)
Dankjewel. De prijs: de extreem kleine oplage en het gebruik van een topkwaliteit uurwerk (geen Miyota of NH - met alle respect) en modificatie en assemblage in Nederland (hoge tarieven) zijn de grootste “boosdoeners”. De marge is relatief erg laag, zeker met de €200 korting.
Er zijn geen tussenpartijen, ik doe alles zoveel mogelijk zelf.
Renders met band zijn inderdaad onderweg.
Dat is zeker niet ieders ding, maar ik geef ook geen horloges uit die ieders ding zijn. Dit is overigens een zeer bewuste keuze. Vanuit commercieel oogpunt misschien een onverstandige, maar het gaat mij niet om de aantallen en het geld. SUBDELTA is serieus een hobby, waarop ik mijn energie en passie kan botvieren.