€200 korting voor HF-leden op een SUBDELTA Destro

Ik begrijp het voor de volle 100% :wink: en ga vooral zo door :+1:

1 like

Dat ben ik momenteel me bezig. De manier van tekenen is echter heel anders, werkt met vrije vormen een is minder technisch/exact, dus lastig voor mij om over de knie te krijgen, maar ben er mee bezig :+1:

2 likes

Mooi project weer Hans, vooral ook vanwege het eigen smoel van de Subdelta horloges.

2 likes

Dankjewel man! We proberen er wat “anders dan anders” van te maken.

1 like

Ik vind het een aardig concept. Kroon zit voor aan de verkeerde kant en ik zou er graag een extra wijzer erop willen zien.

Maar de plaat met de ‘T-s’ zie er tof uit. Komt er ook nog tekst op verder? Of wordt het een clean look?

1 like

Kortom - je vindt het niks :smile: want dat zijn nou juist de enige 2 kenmerken die de Destro bijzonder maken!
Er komt verder geen tekst op, zelfs de merknaam zou ik “too much” vinden. Het blijft deze cleane look wat mij betreft.

Dank voor je opmerkingen.

Gr. Hans

1 like

Ik vind persoonlijk de kroon iets te fors, verder fraai design! Misschien een idee om een horloge met een enkele wijzer voor de minuten/uren te maken, maar dan wel met een centrale seconde erbij. Beetje jammer als er helemaal geen bewegende delen zichtbaar zijn op een mechanische horloge zoals bij bovenstaand exemplaar.

1 like

Geweldig welke mooie projecten hier allemaal voorbij komen. Van banden, watchrolls, horlogestandaards tot complete horloges aan toe.
Bewondering voor jullie doorzettingsvermogen en durf!

Het leuke is dat je zo ook iets tot stand kunt brengen wat helemaal aan je eigen wensen voldoet.

Ook de Subdelta Destro is weer zo’n geweldig mooi project. Het is niet mijn cup of tea, maar wederom een bijzonder horloge.
Succes met dit project!

1 like

Wow Wil, dat zijn wel héél veel veren op één ochtend :wink: Thanks!

Erg gaaf horloge, persoonlijk weet ik niet of ik kan wennen aan een enkele wijzer maar voor de rest heb ik er weinig op aan te merken.
Wat ga je doen met de caseback?

1 like

Helder verhaal. Ik denk dat gezien het unieke horloge hier wel markt voor is. Ontwerp is echt af.

1 like

Ik vind het zeker wel wat (alleen niet voor mij :wink: ). De cleane en eigen look spreken mij aan en het formaat ook :ok_hand:

1 like

Hier heb je wel een punt. Door het dichte achterdeksel is niet zichtbaar of het uurwerk überhaupt loopt (je kunt het uiteraard wel horen tikken als hij is opgewonden). Een secondewijzer bij een Einzeiger is een idee, is ook al eens in mijn hoofd geweest, maar die zou dan een eigenwijs zwart, kort wijzertje van 1cm mogen zijn die je normaal niet zo goed kunt zien maar ALS HET EVEN MOET kunt checken of er nog power in zit.

1 like

Thanks! De caseback is solid en wordt voorzien van een aantal gravures: o.a. de technische details (uurwerk, hoeveel ATM waterdicht enz.) en mogelijk ook “iets unieks”. Hierover laat ik me nog niet uit, is nog in ontwikkeling…

1 like

Ik heb er een band aangezet. Wordt echt erg fraai zo!

image uploader

6 likes

Kijk! Zo gaat hij inderdaad meer leven. Thanks!

1 like

Ik zit mij te bedenken: als mijn logo nu eens niet op de dial komt, kan hij ook met de kroon rechts worden gedragen. Gewoon een kwestie van de band anders monteren.

De dial wordt dan misschien wel heel erg clean?

3 likes

Hmm, en hem de Destro-Sinistro noemen?

3 likes

Da’s een goeie :smile:

1 like

Dan is het ‘merk’ nergens aan te herkennen. Ik zou het niet doen :thinking:

1 like