2017: welke vintage draag je vandaag?

Iets te dik, dat leer😬

Gave Refrigirator! :slight_smile:

1 like

Deze vandaag.

26 likes

Nice! Enicars zie je niet veel hier op HF :slight_smile:

1 like

Als je het over fraaie grijze plaat hebt, wat vind je dan van deze
’debijnavolledigonbekendemaarzeerfraaie’-Mido ocean star?
Kwam hem tegen bij schuimen op het www.

WAT EEN KNEITERT !!!

7 likes

Vandaag de Cordella nog eens.

9 likes

Dit plaatje hier ook nog maar even omdat ik het zo’n mooi setje vind.

De oogst van deze week:

18 likes

Aye caramba, wat een stel! :+1:

4 likes

9 likes

Sjiekend :wink:

1 like

Kan ik wel een beetje in mee - vlg mij zijn er best wel wat in Nederland, en het HF lijkt dat niet heel erg te weerspiegelen. Even een beetje prikkelen misschien??? :smiling_imp:

5 likes

topper van de week imho

2 likes

Volgens mij heeft @malus65 ook een paar hele mooie Enicars. Verder valt het wel mee hier op HF, zeker qua sport modellen.

Ze deden bij Ricoh ook echt hun best om meer bekendheid te bereiken - we kregen op een gegeven moment een Ricoh horloge cadeau als we bepaalde modellen camera’s verkochten. Heb er ook eentje gehad - hield niet zo van premie-verkopen - maar heb die helaas nooit bewaard. Was vast en zeker niet zo’n mooie als deze :slight_smile:

Zijn ook best stevig geprijsd die sporties!! :dizzy_face: en dat zijn dan heel vaak nog Frankens ook ;-(

4 likes

Ik heb alleen een paar ā€œgewoneā€ Enicars. Maar ook daar ben ik al blij mee.

13 likes

Hier dito - en ongeveer hetzelfde type, hele betrouwbare maar toch beetje anonieme - als ik dat zo zeggen mag - klokjes

Ook hier alleen een "gewone"in de collectie. Maar door het goudkleurige planeetje en de groene sunburst wijzerplaat vind ik hem toch wel heel tof en geniet ik ervan!

14 likes

Ja zo’n gouden planeet is erg mooi.

11 likes

Goeie traditie zo te zien! :wink:

1 like