2017: welke vintage draag je vandaag?

Heel blij met dit nieuwe projectje; prachtige 1940s militaire chronograaf met schroef caseback en schitterende originele wijzerplaat.

25 likes

13 likes

Staat hem goed Peter​:+1:t2::blush:

1 like

11 likes

Zulke ouwe meuk dat de gaten in de band vallen:

20 likes

Blijft een mooi en bijzonder horloge. Ik kan me vaag je topic van jaren geleden herinneren. Opwinden door draaien van de bezel, en volgens mij veel ouder dan het horloge door zn staat en maat doet vermoeden? Welk jaar ook alweer?

1 like

Hawood is geproduceerd tussen 1926 en 1928. Eerste automatische polshorloge: hamerautomaat en gelijkzetten met de bezelring.

2 likes

7 likes

Gisteren in de metro voor een bijzondere expositie opening naar den Haag - gesecondeerd door mijn vintage? Casio Yacht Timer en een ietwat jongere Citizen Ecodrive titanium op rechts. De laatste mag door voor de zaterdag, en nog wat energie tanken. Time flies when you’re having fun:wink:

5 likes

Wat is die gaaf zeg en met NLse dagaanduiding. Echt prachtig.

2 likes

Mijn Damas Marinograf, na de service met een nieuw glaasje:

19 likes

Heel mooi! Maar zit daar nu een glas met een gebroken spanring in? (Onder de 30)

Nee, daar had ik ook naar gekeken maar het is een zwart streepje. Misschien om het glas precies op de 12 of 6 te zetten?

Bedankt. Het is en blijft een lekker weekend klokje. Ik had hem vandaag ook om en de lichte sunburst blijft genieten.

21 likes

Net een nieuwe batterij er in gedaan :slight_smile:
Omega electroquartz

12 likes

Heerlijk klokje die Casio :+1:

1 like

Klein, niet meer echt mooi, maar wel goedlopend.

10 likes

:wink:

9 likes

Waaaaat? :scream::smile::thumbsup:

Deze vandaag uit 1975…


14 likes