2017: welke vintage draag je vandaag?

Citizen uit 1968.
(Moet nog wel een mooier bandje bij)

13 likes

Week start vol vertrouwen in de zon met deze stevige Seiko duiker - voor alle zekerheid :smiling_imp:

9 likes

Fantastische catch Martijn! Nooit gezien deze

1 like

Niet veel medestanders tot nu toe - zeker niet voor een speciaal topic daarom nog maar eens eentje:
WIE WIL DE KLASSIEKE LUG WEER TERUG???

6 likes

Ik zelf heb er niets meeā€¦sterker nog ik vind dat soort lugs eerlijk gezeg nogal lelijk :wink:

Maarā€¦ieder zā€™n ding natuurlijk :thumbsup:

1 like

Deze forse Nivada Taravana vandaag:

14 likes

Seiko Lord Marvel uit 1977:

13 likes

Heel moo! Volgens mij nog niet eerder gezien hier op HF?

Vandaag oud en fout. Dit horloge wilde niet lopen, maar nu heb ik hem eindelijk wel aan de gang na veel werk. Het is (uiteraard met zoā€™n uiterlijk ) een penankertje. Eigenlijk is het natuurlijk idioot om zoveel tijd in zoā€™n horloge te steken, maar achā€¦je moet wat te doen hebben hĆØ. En de voldoening is des te groter als ie dan ook nog doet en nog aardig de tijd houdt ook.

6 likes

Kienzle sport vandaag :wink:

23 likes

11 likes

Prachtig manšŸ˜ā€¦šŸ–’šŸ–’šŸ–’

1 like

5513 met ghost insert

25 likes

Martijn, wat een kneitert!
Heb je die net?
Ik ben weg van die 4kante dingen.
En deze is MMMMOOI :+1:

1 like

Dankjewel! Inderdaad nog niet zo lang in bezit.
(nog wat plaatjes van verkoper)



3 likes

Blijft toch een enorme inspirator die @MartijnV - denk ik al jaren een bijzondere TV Citizen te hebben komt hij even met een vierkante aanzettenā€¦Keer ik toch even mijn schoenendoosje om, blijkt die van mij ook vierkant :smirk: Alleen heeft die zoā€™n onbenullig dagvenstertje er in gepropt waar die nu niet bepaald mooier van wordtā€¦

3 likes

Bekende verkoper :wink:

1 like

Maak ik het rondje af met mijn ( niet Citizen -) 4 kante.

6 likes

Ah ja andere merken kan ik nog wel meeā€¦ square or dare

3 likes

Fake

1 like