2017: welke vintage draag je vandaag?

Titus Calypsomatic ref. 7085 op bruin perlon.

24 likes

Deze afgeragde Omega mocht vandaag - omdat ze zo’n vijftien jaar onder ƩƩn deksel lagen - mee om een doosgenootje naar een nieuwe eigenaar te brengen . Dat de koper een absolute liefhebber bleek en zelfs nog Hf lid, maakte het afscheid een stuk draagbaarder Eens zien welke nu de knapste in de doos is…:confused:

3 likes

Vandaag de Victoria nog even voor ie straks weg is.

13 likes

10 likes

Nog heel eventjes mijmeren over een gisteren verkochte oldie met deze lekker klassieke Technos dial en dan weer over op quartz om te gaan klussen -

11 likes

Vandaag een merkloos oud horloge om. Niet de mooiste maar ik kreeg deze van mijn vader, een oud Philips medewerker inderdaad. De balans was intussen kapot gegaan en daardoor was het horloge op zolder terecht gekomen. Ik heb toevallig nog een nieuwe balans kunnen bemachtigen. Uiteraard de rest van het uurwerk ook in orde gemaakt en horloge loopt weer keurig.

23 likes

Cyma uit de jaren 50 ā€œGold capā€ met calibre R480

9 likes

Rolex gmt met (kunstmatig) faded inlay.

22 likes

Gekkigheid uit 1976. Eerste jaar van de 6309

13 likes

Je nieuwe aanwinst!!! Grappig zeg - toevallig net dit ā€˜duo’ op een Seiko group gedeeld…

9 likes

Enicar

13 likes

Het zal toch eens niet dat jij ze ook hebt :laughing: Het is verder eigelijk gewoon maar een vijfje maar wel met een mooi retro 70s design.

2 likes

6306-7001 uit 1978

12 likes

Mooi klokje! :relaxed:

1 like

:slight_smile: Dank, ook zuinig op!

1 like

26 likes

Vandaag kreeg opa’s certina weer eens polstijd:

17 likes

Ik heb nog niet vaak een 60 jaar oude klokje gezien met de 100% originele wijzerplaat in deze conditie… ongelofelijk :slight_smile:

21 likes

Doet @domega weer een kastje openšŸ˜‚

1 like

Do the Chaika😊

10 likes