2017: welke vintage draag je vandaag?

Hou het maar op bruin :+1:
Heb je een foto van het binnenwerkje?

Volgens mij een Landeron 48, zal morgen eens kijken

Als ik m morgen open maak, zal ik ook nog even een foto plaatsen van het binnenwerk

1 like

Sloeber carrera.

21 likes

Vet hoor!šŸ–’šŸ˜Š

Kan je eens een foto vd achterkant plaatsen?

Bajonet catch ofzo zit erop?:thinking:

Hi Slin, ik heb een fotootje van de achterkant gemaakt voor je:

2 likes

… vandaag de big block

16 likes

ThanksšŸ–’šŸ˜Šā€¦aha zo’n makkelijkteverwijderenklepjeomeenbatterijtevervangenachterkant…mooi😁

2 likes

Leuk die kleine pushers. Straks de Stowa chrono van m’n vriendin eens pikken. Zit alleen een heel kort leren bandje aan.

21 likes

Eens kijken hoe de Buler zich houdt vandaag.

10 likes

Deze vandaag

13 likes

10 likes

Orient

10 likes

Ziet er perfect uit, inspirerend ook dus toch maar even in mijn archief gedoken voor ā€˜mijn duo Bellen’ - al weer een tijdje niet meer in bezit…

7 likes

Vandaag de Dolphin of weekdater om…

8 likes

Ik kan het niet zo goed zien eigenlijk.

12 likes

Cool gelagerd?!

Eterna for ever!

10 likes

Nog een keer de Ernest Borel et Cie Chrono, nu met achter- en binnenkant. Kom zelf niet verder dan 17 jewels… iemand een idee welk uurwerk hier in zit?

20 likes

Mijn 50er jaren Ural vandaag

6 likes

Dan heb jij even een fijne dag, want in tegenstelling tot wat je dacht zit er volgens mij een Valjoux 22 in en geen Landeron 48 :slight_smile: :slight_smile:
Scheelt al snel een 3 tot 400 euro in waarde, kolomwiel vj22 is ƩƩn van de meest begeerlijke valjoux werkjes.

Ik schat de klok eind jaren 40/begin jaren 50 - vj22 + schroefdeksel + facetje op de lugs geven hoogwaardig klokkie aan. Jammer wel dat de rechter subdial wijzer niet de originele is, ik zou een beter passende zoeken! Voor de rest topklokkie.

4 likes