2017: welke vintage draag je vandaag?

Grappig, een “Citizen multi alarm hommage” :wink:

Even voor het gevoel om gehad vanavond; een “battered and bruised” Seamaster van een goede Z-Afrikaanse vriend van me. Hij heeft 'm al decennia. Een “slager” in Kaapstad heeft ooit de wp enorm weten te beschadigen; en de secondenwijzer is verguld. :smile: Hij had er geen probleem mee om dat zo te laten, dus… Nieuw glaasje, er zijn niet veel bronnen meer voor dit soort unieke glazen. Het zijdelings profiel is behoorlijk complex; er zat een standaard glaasje op - dat totaal niet afsloot.

Wijzers en indexen ge-relumed; werkt weer super. :+1:

Ik zie 'm zondag; hij heeft een intercontinentale lat-relatie met een BN-dame die ik m’n hele leven al ken. Ze heeft net een nieuwe uber-patser cabrio, dus dat wordt leuk. :sunglasses:

14 likes

Deze voormiddag droeg ik deze

20 likes

Gaaf🖒😊

1 like

Wow!! Mooie combi ook met de leren sportband - die zou er ook 200% uitzien met de metalen sport band die ik vandaag van @Slin ontving!

2 likes

Moet de PR van mij (zonder het GL dan) ook maar weer eens opgraven, zijn toch fantastisch mooie klokken. Zag volgens mij pas nog een 516 model GL bij iemand waar ik toch haast weer hebberig van werd op mijn oude dag :sunglasses:

13 likes

Gave klok🖒…zit er nu rood of bruin op de wijzerplaat aan de zijkanten?

mooi ding :grinning:

1 like

Nee hoor Nils is reflectie denk ik van een rood shirt ofzo, wijzerplaat is gaaf. Het fotootje is ook al anderhalf jaar oud, intussen zijn kast, band en glaasje ook een beetje gepoetst, wat weer inhoudt dat ik hem minder snel draag. Eeuwige dilemma - dragen en beschadigen of in de doos en geen plezier ervan :unamused:

1 like

Ja ik ken dat…nieuw niet dragen, pak ze tegenwoordig toch weer wel…totdat er weer een keer wat gebeurd😕

1 like

nice

10 likes

Heb er een rammelband afgehaald, maar een kloeke metalen band misstaat hem vast ook niet…:wink:

1 like

How Citizen verklaar u nader Martijn a.u.b. made in Pakistan ?

Hommage, dus geen Citizen he. Zoek maar op google naar citizen multimeter alarm en je ziet de bekende icoontjes.

Mogguh; fijn weekend allen!:blush:

11 likes

Seamaster cal 501 van 1956

16 likes

hihi :smile:

das een aparte Seiko :relaxed:

1 like

6106-8227 uit 1970. Ook wel Rally genoemd. Zijn meerdere Rally varianten, ook 5 Sports modellen etc.

1 like