2017: welke vintage draag je vandaag?

Nieuw batterijtje…weer up en running😊

10 likes

Slava

8 likes

14 likes

9 likes

Ik draag deze overal met me mee vandaag :smiley:

10 likes

Deze Sicura chrono met v7734 is in 1975 in een oplage van 1000 stuks uitgebracht ter gelegenheid van het 50 jarig bestaan van MG.

Dit is nr. 602 :+1:

Past leuk bij m’n anniversary edition MGB uit hetzelfde jaar :slight_smile:

19 likes

De kast ziet er mij geen ss uit?

Klopt, blijft een Sicura hĆØ :wink:

Nog een fotootje :+1:

7 likes

Laco sport vandaag

7 likes

Avondwissel…:blush:

9 likes

Sturmanskie chrono.

13 likes

mag best een beetje dichterbij - wij willen er ook van genieten Bertus!

1 like

Wow jij gaat ook als de brandweer met de mooiste meldingen zeg! Ook weer NA ?

Daar ga ik zeker rekening mee houden, bedankt voor de tip.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Had hem al een 1-2 weken ofzo. Maar gister eindelijk het project af kunnen maken met een nieuw glaasje. :slight_smile: (Hij staat nu ook al weer te koop vanwege een andere aanwisnt :sweat_smile:)

Op zoek naar een leuk stalen bandje voor @Slin en een Enicar wijzerplaatje voor een liefhebber op een ander forum kom ik weer van alles tegen behalve wat ik zoek natuurlijk…Zelfs geen passende Sports Seiko voor die nieuwe band via Nils - maar wel een beetje hetzelfde type schakelband, da’s shit nu moet ik er zelfs twee sportieve horloges bij zoeken :sweat_smile: Zal straks nog serieus moeten gaan verzamelen als ik niet op pas :innocent:

2 likes

Nog meer horloges in je schoenendozen​:upside_down_face::joy::joy:

Is het bandje trouwens wel passend bij jou?
Lengte genoeg?

1 like

Absoluut Nils - ik hou zelfs nog over denk ik als met een lekker dik Seikootje Sports er aan. Maar die ik nu vond zijn te breed van aanzet - en al met originele band :unamused: Inderdaad een schoenendoosje met stukke horloges gevonden die ik jaren niet heb gezien, zat een duiker Union bij die er leuk bij zou passen, maar werkt niet en is ook geen Japanner :disappointed: Vond zelfs nog een rekbandje van Maruman Japan, zoiets als Fixoflex, een Citizen schakelband met een hele vreemde aanzet, ben ik nog niet uit…

En dan nog een paar stukke bandjes met een of andere Griekse letter er op. zal alles maar weer gauw in de tuin begraven!!

4 likes

19 likes