2017: welke vintage draag je vandaag?

Hahahah…ik hoor het al weer​:joy:…De bodem is nog niet bereikt in die toverdozen van jou…ben zoals altijd weer benieuwd wat er boven water komt drijven🖒:upside_down_face::blush:

Uhm…schakelband van Citizen met vreemde bandaanzet…hoe ziet dat eruit?

geen busje maar in 't midden één haakje en aan beide randen twee, maar met zijn drieën niet echt geschikt om met pennetje te verbinden aan een horloge ?!

1 like

Zijn die 2 van die soort vleugeltjes…bedoel je zoiets?

1 like

Nee lijkt er niet op zal binnenkort wel eens een fotootje maken… ik denk dat het van een digitaal klokje is maar ik zou niet weren welke?!

1 like

Oh…oke, heb ook nog een paar digitale en heb vaak de stalen bandjes gebruikt voor analoog vintage…maar ben benieuwd🖒😊

1 like

toffe horloge :thumbsup:

1 like

Dank je wel, net vandaag binnen gekregen

7 likes

Omega Cal 266

9 likes

Elgin

10 likes

Zondag de 13e / vooruit dan maar, voor één keertje (f)oud goud aan de pols :sunglasses:

8 likes

Seiko 6117-6400 uit 1971, op zijn nieuwe bandje eindelijk. Draagt wat groter dan zijn 6217 voorvader, eigenlijk betere maat​:+1:t2::blush:

13 likes

Men eerste vintage op staal. Vind het wel een geslaagde combinatie.

9 likes

Geneve today

16 likes

Eindelijk wat zon:

19 likes

Speedy SUNday

18 likes

Jenny Caribbean 1000

14 likes

Zo veel kosten de laatste maanden, zonder uitzicht op ophouden. Een nieuw horloge, ik zou graag een vintage air king willen, bescheiden, doch tijdloos en stijlvol, zal even op de lange baan moeten.

13 likes

Wat is er fout aan goud? Het moet geen zware gouden kletser zijn, maar een gouden dresser op leer bijvoorbeeld is toch prachtig?

2 likes

Gilt dial full matching tritium ref. 7840 Titus Calypsomatic. Aankomende week waarschijnlijk sinds lange tijd weer eens een NA

17 likes