Hahahah…ik hoor het al weer:joy:…De bodem is nog niet bereikt in die toverdozen van jou…ben zoals altijd weer benieuwd wat er boven water komt drijven🖒:upside_down_face:
Uhm…schakelband van Citizen met vreemde bandaanzet…hoe ziet dat eruit?
Hahahah…ik hoor het al weer:joy:…De bodem is nog niet bereikt in die toverdozen van jou…ben zoals altijd weer benieuwd wat er boven water komt drijven🖒:upside_down_face:
Uhm…schakelband van Citizen met vreemde bandaanzet…hoe ziet dat eruit?
geen busje maar in 't midden één haakje en aan beide randen twee, maar met zijn drieën niet echt geschikt om met pennetje te verbinden aan een horloge ?!
Nee lijkt er niet op zal binnenkort wel eens een fotootje maken… ik denk dat het van een digitaal klokje is maar ik zou niet weren welke?!
Oh…oke, heb ook nog een paar digitale en heb vaak de stalen bandjes gebruikt voor analoog vintage…maar ben benieuwd🖒😊
toffe horloge ![]()
Dank je wel, net vandaag binnen gekregen
Seiko 6117-6400 uit 1971, op zijn nieuwe bandje eindelijk. Draagt wat groter dan zijn 6217 voorvader, eigenlijk betere maat:+1:t2:
Zo veel kosten de laatste maanden, zonder uitzicht op ophouden. Een nieuw horloge, ik zou graag een vintage air king willen, bescheiden, doch tijdloos en stijlvol, zal even op de lange baan moeten.
Wat is er fout aan goud? Het moet geen zware gouden kletser zijn, maar een gouden dresser op leer bijvoorbeeld is toch prachtig?