2017: welke vintage draag je vandaag?

Speedy SUNday

18 likes

Jenny Caribbean 1000

14 likes

Zo veel kosten de laatste maanden, zonder uitzicht op ophouden. Een nieuw horloge, ik zou graag een vintage air king willen, bescheiden, doch tijdloos en stijlvol, zal even op de lange baan moeten.

13 likes

Wat is er fout aan goud? Het moet geen zware gouden kletser zijn, maar een gouden dresser op leer bijvoorbeeld is toch prachtig?

2 likes

Gilt dial full matching tritium ref. 7840 Titus Calypsomatic. Aankomende week waarschijnlijk sinds lange tijd weer eens een NA

17 likes

Heb de Certina maar eens in elkaar geschroefd en om de pols gedaan. :sunglasses:

13 likes

Avondwisselā€¦naar mijn Cosmotron donor horloge die uiteindelijk toch gewoon blijftā€¦nieuw leren bandje op gezetšŸ˜Š

10 likes

21 likes

Op een rommelmarkt in Duitsland op de kop getikt

15 likes

nog steeds super :grinning:

1 like

Seiko 3923


12 likes

Die is lekker obscuur! Welk jaar is deze? (Serienummer ff bekijken, eerste cijfer is jaar, tweede is maand)

Deze Caravelle duiker uit 1981 (nog niet eens op datum gezetšŸ˜¬)

8 likes

:relieved: Prachtig! Ik heb er ook een gehad maar die werkte helaas niet :sob: Een van de meest unieke horloges mischien wel.

Mijn ogen zijn er denk ik allergisch voor Gobert :wink: :sunglasses: maar desondanks heb ik er best wel wat gekocht in mijn verzameljaren. en daā€™s natuurlijk fout want dan moet dat toch eens een keer weg als je het nooit draagt

Geweldig apparaat!

Vannacht gewerkt (nu nog aan het werk) en deze om.

13 likes

Eerste werkdag na de vakantie met deze knoepert:

13 likes

Nog een extra dagje Lemania :heart_eyes:

10 likes

Hi Martijn,
Sept 1972. Maakt het een vrij vroeg exemplaar. Japanse import.

3922-5020 K18 zoek ik nog:


Chocolate dial :heart:

7 likes