2017: welke vintage draag je vandaag?

Avond swap

10 likes

6117 World Time vanavond

15 likes

Mooi! Zowel het horloge, als de foto.
Groet. Richard

1 like

Gaaf dingšŸ–’ā˜ŗ

1 like

Mooie look :ok_hand:

Mooie klok. Vanwege GMT flaw van voor 1972?

1 like

Yep, 1971. Leuk he die ā€˜foute’ details…:wink:

1 like

Maakt het extra leuk :+1:. Wat ik wel merkwaardig vind is dat ik een 6117 6400 heb van 1976 (correcte GMT) terwijl jij de 6419 bezit die van een eerdere periode is. Je zou verwachten dat oplopende model nummers ook in tijd verschillen.

12 likes

Geweldig. Heb je ook een passende stalen band?

Blijf ik een erg gaaf ding vinden :thumbsup:

1 like

Je bedoelt die andere van mij, de Navigator Timer? Dat is een 6117-6410. Uit 1970

Deze World Timer is ook een 6117-6400

Thanks David​:+1:t2::blush:

1 like

Ik zie op je dial van de World Time toch echt 6420 staan …

Ok bedoel je dat. Tsja, de tekst op de dial is volgens mij vaak anders dan het referentienummer/modelnummer. Hoe dat zit weet ik niet. Een 6420 heeft niet bestaan als modelnummer.

Wellicht dat het een bepaalde kleurcombinatie was. Hierbij advertentie uit die tijd met deze modellen

4 likes

Ja, een folded 7836 met een rolex clasp datum 2/71 niet helemaal perfect maar komt goed in de buurt.

• Lijstonderdeel
1 like

Zou kunnen inderdaadšŸ‘šŸ». Die gouden heb ik echt nog nooit ergens voorbij zien komen in de verkoop

Net een weekje binnen. Heerlijk horloge en gaat nu uit elkaar voor een beurtje :innocent:.

20 likes

Zit zo te zien grotendeels wel een karakteristiek in de designs van de ongedragen klokjes, dus mij lijkt het eenvoudig :wink: