Is hier iemand die misschien meer info kan verstekken over dit klokje? Ik kan niks vinden behalve dat het merk nu “mode” klokjes maakt. En dat eenzelfde horloge op Chrono24 ruim €1600,- op moet brengen, al denk ik dat dit een gevalletje “wat de gek ervoor geeft” is.
Bij een vriend op bezoek. Hij haalde een sigarenkistje tevoorschijn, waaruit dit fantastische horloge tevoorschijn kwam. Even goed gezet en om mijn pols gedaan.
Vanaf vakantie adres maar eens een Nederlands merk. Prisma. Was een bijvangst in een groter pakketje, maar eigenlijk een hartstikke leuk horloge. De subdiaken zijn zwart, maar in de zon hebben ze een mooie diepblauwe sunburst. Niet te fotograferen natuurlijk.
Weet niet of het werkt maar er is een ‘soort’ van methode om je horloge gelijk te zetten.
Als je de minuten instelt dan 4 a 5 verder draaien en dan terug op de daadwerkelijke minuut die je wil instellen. Werkt niet op alle horloges, heb het pas gehad dat ik dat deed en toen ging het horloge vrij snel 5 min voorlopen…vage bedoening:joy:
En als dat niet werkt misschien zelfde methode gebruiken maar dan effe niet 5 min verder draaien maar 5 min terugdraaien🙃…wie weet☺