2017: welke vintage draag je vandaag?

Nice - is dat die van Jeroen?
Veel draagplezier !

Erg gaaf!

1 like

Inderdaad en bedankt.

Vintage Swatch automaatje…maar welke??? Of staal met leer, of plastic op plastic of plastic op staal?

6 likes

Dezelfde kast zo te zien, hier de Heno.

Is hier iemand die misschien meer info kan verstekken over dit klokje? Ik kan niks vinden behalve dat het merk nu “mode” klokjes maakt. En dat eenzelfde horloge op Chrono24 ruim €1600,- op moet brengen, al denk ik dat dit een gevalletje “wat de gek ervoor geeft” is.

8 likes

Wow die is ook wel erg mooi! :+1:
Helaas heb ik verder geen info over het merk.

1 like

Altijd leuk dragen de 30t2

11 likes

X-post van gisteren:

19 likes

Vanochtend mag deze oude VX in de volle zon zijn rondjes draaien - smaragdgroen wijzerplaatje laat zich niet makkelijk vangen

Blijft fantastisch dat zo´n simpel bandje met op het oog best scherpe kantjes zo super comfortabel draagt, dank aan de vorige eigenaar voor ‘inlopen’ :relieved:

8 likes

My Precioussss …

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/0/2/02baf85611a5dbec68ad4de6520544b8107d5b95.JPG

Fijne zondag :slight_smile:

8 likes

Ook vandaag de vintage Tissot.

Fijne zondag :+1:

21 likes

Roomwitte wijzerplaat :slight_smile: 145.020

18 likes

Crossing🏍

7 likes

Bij een vriend op bezoek. Hij haalde een sigarenkistje tevoorschijn, waaruit dit fantastische horloge tevoorschijn kwam. Even goed gezet en om mijn pols gedaan.

17 likes

De electroquartz weer.

10 likes

Zeer apart, wel gaaf vind ik. Twee tijden kun je instellen?

Ja klopt, twee automaatjes. Hacking. Ik denk dat links de maand zit en rechts de dag.
En dit is de achterzijde

6 likes

Lekker met deze “gouwe ouwe” in de zon.

20 likes

Vanaf vakantie adres maar eens een Nederlands merk. Prisma. Was een bijvangst in een groter pakketje, maar eigenlijk een hartstikke leuk horloge. De subdiaken zijn zwart, maar in de zon hebben ze een mooie diepblauwe sunburst. Niet te fotograferen natuurlijk.

Loopt perfect, alleen constant 5 minuten voor en ik heb geen idee hoe ik de juiste tijd kan instellen… :sob:

3 likes

Vandaag mijn beater mee naar de speeltuin. Oh, en de kids zijn ook mee :wink:
Blackhelmet!

12 likes