Het blijft gewoon zomer
Weet niet of het werkt maar er is een ‘soort’ van methode om je horloge gelijk te zetten.
Als je de minuten instelt dan 4 a 5 verder draaien en dan terug op de daadwerkelijke minuut die je wil instellen. Werkt niet op alle horloges, heb het pas gehad dat ik dat deed en toen ging het horloge vrij snel 5 min voorlopen…vage bedoening:joy:
En als dat niet werkt misschien zelfde methode gebruiken maar dan effe niet 5 min verder draaien maar 5 min terugdraaien🙃…wie weet☺
Dank voor de snelle reactie @Slin maar door- en terugdraaien lukt bij dit horloge niet: het heeft geen kroon, alles gaat met vier pushers
Huh🤥…oke lekker vaag! Na ja succes🖒☺
The aliens have landed.
Een 2de renovatieprojectje, nu heb ik 2 6138 chrono’s liggen die een beetje liefde nodig hebben.
Deze is overigens de vervanger van mijn 6139 helmet, waar ik niet echt een klik mee kreeg.
Heeft zo te zien nog juiste sub dial wijzers nodig. Verder ziet hij er nog prima uit toch of zie ik nog meer over het hoofd?
Goh, ik ben aan het twijfelen over een geheel nieuwe wijzerplaat, een nieuw glas en een nieuwe tachymeter ring. Ook zou een originele kroon wel welkom zijn, nu zit er eentje op die iig niet origineel is… En op dat punt ben ik dan wel een pietje precies
Nieuwe wijzerplaat sowieso niet doen. Dan kan je beter een exemplaar in betere staat kopen. Want het gaat anders nog al duur worden denk ik.
Net dit jaar mijn vintage jeans strap (mee)verkocht vind ik eindelijk deze Made in Gt Britain topper met jeans patterned dial
Prachtig😊…past goed bij de spijkerbroek🖒☺