2017: welke vintage draag je vandaag?

Vandaag mijn Constellation uit 1969. In datzelfde jaar zette Neil Armstrong en Buzz Aldrin voet op de maan. In zekere zin is dit mijn “Moon watch”.:grimacing:

23 likes

Goedemorgen allen en uiteraard een mooie zonnige donderdag!

12 likes

Ik moon gewoon even mee :innocent:

Nog snel op metaal gezet om te testen - oud Seiko bandje (nog niet gecleaned) - en ik vind deze Conny er meer pit van krijgen. Jullie?

15 likes

Weekje serieus ziek geweest, nu eindelijk wat beterschap, en terug de moed gevonden om een foto te maken - draag de middelste vandaag :slight_smile:

22 likes

13 likes

33 likes

25 likes

Switch naar USSR duiker

8 likes

Ja, idd een mooi net-er-tussen-in-kastje.
Mijn eerste echte (heren)horloge was een Gigandet dresser.
Nog steeds mooi maar hij gaat nu toch weg, de smaak is ge-evolueerd.

11 likes

In museum 't Behouden Huys, echt vintage…:wink:

10 likes

Heb deze Mido net een uurtje omgehad naar aanleiding van een post van @red over de nieuwe Mido

Nieuwe Mido Commander Icône

Dus bij mij dan even de Mido datoday chronometer uit de kast,
De iPhone uit de kast,
Kortom álles uit de kast om Mido in het zonnetje te zetten.

En man o man, wat reflecteert dat kleine wijzerplaatje dat zonlicht toch weer mooi.

Check deze ’ gaatnooitmeerweg.nl :heart_eyes:

16 likes

Zo’n fijn horloge :heart_eyes:


Goede avond verder :sunglasses:

19 likes

Vandaag één van mijn Raketa’s om. Er zijn nogal wat kleuren van dit model gemaakt. Ik heb er een paar verschillende van.

10 likes

Hola verchromen met iedereen akkoord hoor maar wat met de schroefdraad ? daar komt dus ook een laagje op, de montage van de achterkant dat geeft dan geen probleem ? ik denk niet dat dat goed komt, indien wel graag een adres van de verchromer heb hier wel enkele horloges liggen die een nieuw jasje kunnen gebruiken :smile_cat:

bijna vergeten vandaag Baume&Mercier aangedaan

9 likes

Prachtige looks - beetje een Piaget Altiplano-idee. :+1:

1 like

Delen die niet verchroomd moeten worden kun je afdekken, bijvoorbeeld met iets van nagellak. Na het verchromen verwijder je de lak weer en is je schroefdraad blank gebleven. Overigens is zo’n laagje heel erg dun dus ik denk niet dat het meteen problemen oplevert.

O K dat weten we dan ook weer, de temp.van 60°is dus geen probleem voor de nagellak, nooit te oud om te leren :slight_smile:

Lemania met ochtend zon

23 likes

6309 met wat ochtendzon…:wink:

11 likes