Terug brengen in de oude staat voor een plaatje ga ik echt niet doen
Haha, aanhouders winnen soms. Zoniet geef dan ook meteen de breedte tussen de lugs aan - wellicht kan ik je dan helpen, ik heb voornamelijk staal Fixoflex maar nog een paar goudkleurige ertussen.
Heel mooi apparaatski, weer eens even wat anders dan afbeeldinkjes van tanks, onderzeeƫrs en dat soort bombast. Maar zover ik weet is er maar een 707 en dat is deze van Onsa, toch??
Zover ik kan googlen werden deze Onsa horloges aan piloten van de Sabena luchtvaartmaatschappij verstrekt

Nice, waarom heb mijn vliegbrevet niet gehaald
Kan wellicht nog - al krijg je nu waarschijnlijk een Invicta van 25 mm dik en 68mm diameter
Hier vandaag een zwart duikertje
Mocht iemand nog 2 schakeltjes voor deze band hebben dan hou ik me van harte aanbevolen.
Hmm, ik zie er van af
Deze van MP gehaald? Ik was die avond met de verkoper aan het praten en de volgende morgen was hij opeens gereserveerd
Ja klopt inderdaad, vreemd.
Het was in ieder geval een beste deal. Mooi patina ook zo! Ik zou hem wel van de band afhalen en er rubber op doen zoals het hoort.
Dank je, rubber is niet zo mijn ding en staal heeft eigenlijk mijn voorkeur maar de band is helaas net iets te kort voor me.
Net bij de lokale horlogeboer daarom maar een passend leren bandje gehaald, zwarte Kaufmann.
Het ziet er uit als de standaard SKX rammelband. Daar zou je wel gemakkelijk wat linkjes voor kunnen vinden denk ik.
Dat zou fijn zijn.
Is een SKX band ook 22mm? (Ik ben geen Seiko kenner, vrees ik)
Op de endlinks staat: 44G1-ZI
Ja dat is volgens mij de band van de SKX. Alleen zijn de endlinks aangepast dat ze op een turtle kast passen.